استقلال صفر ، پیکان صفر، حسینی رکورد شکست ناپذیری آبی ها را پابرجا نگه داشت

به گزارش وبلاگ ساختمان، استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در دیداری سخت مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید.

استقلال صفر ، پیکان صفر، حسینی رکورد شکست ناپذیری آبی ها را پابرجا نگه داشت

به گزارش وبلاگ ساختمان، استقلال و پیکان امشب (سه شنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید. با این نتیجه استقلال 56 امتیازی شد و فاصله 6 امتیازی شان را با پرسپولیس رده دومی حفظ کردند. پیکان هم با 33 امتیاز در رده هفتم نهاده شد.

نیمه اول

نیمه نخست این ملاقات متعادل پیگیری شد و دو تیم موقعیت چندانی نتوانستند روی دروازه یکدیگر ایجاد نمایند تا بازی بیشتر در میانه میدان پیگیری گردد.

تنها موقعیت های این نیمه در دقیقه 17 و 33 رخ داد. در دقیقه 17 حرکت ترکیبی و زیبای پیکانی ها ابتدا با واکنش حسینی همراه شد و در ادامه محمد قاسمی نژاد با بی دقتی توپ بازگشتی را به بیرون زد.

در دقیقه 33 هم شوت جعفر سلمانی با واکنش خوب دروازه بان پیکان به بیرون رفت.

در دقیقه 40 این ملاقات سیلوا برای متوقف کردن صالحی مجبور به انجام خطا روی او شد و با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی مجبور شد باتوجه به اخراج سیلوا از زمین بازی، ژستد را بیرون بکشد و روزبه چشمی را به جای او به میدان بفرستد. استقلال در شروع این نیمه بهتر عمل کرد و توانست چند موقعیت نسبتا خوب روی دروازه پیکان ایجاد کرد اما بازی پس از چند دقیقه در اختیار پیکان نهاده شد. شاگردان حسینی در دقیقه 60 دو موقعیت عالی به دست آوردند که بی دقتی مهاجمان پیکان و واکنش های عالی سیید حسین حسینی مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

فرهاد مجیدی در ادامه با دو تعویض تا حدودی فرایند بازی را تغییر داد و حتی می توانست روی شوت خطرناک سبحان خاقانی در دقیقه 69 به گل برسد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. پیکانی ها پنج دقیقه بعد دوباره صاحب یک موقعیت تک به تک شدند که محمد جواد آزاده توانست حسینی را از پیش رو بردارد اما کاپیتان و دروازه بان استقلال بلافاصله به دروازه برگشت و با واکنشی فوق العاده، شوت آزاده را منحرف کرد تا این توپ به تیرک دروازه برخورد کند.

استقلال که در این دقایق 10 نفره مقابل پیکان بازی می کرد، فشار زیادی را تحمل می کرد و پیکانی ها با تمام قوا در پی ثبت نخستین شکست شاگردان فرهاد مجیدی بودند. آن ها در دقیقه 86 هم می توانستند به گل برسند اما باز هم واکنش سید حسین حسینی مانع از گل زنی شان شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا (اخراج در دقیقه 40)، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف (امیرعلی صادقی، دقیقه 69)، امیرحسین حسین زاده (سبحان خاقانی، دقیقه 69)، کوین یامگا و رودی ژستد (روزبه چشمی، دقیقه 46).

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی (محمدحسین فلاح، دقیقه 80)، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی (پیمان رنجبری، دقیقه 80).

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقلال صفر ، پیکان صفر، حسینی رکورد شکست ناپذیری آبی ها را پابرجا نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال صفر ، پیکان صفر، حسینی رکورد شکست ناپذیری آبی ها را پابرجا نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید