تغییرات احتمالی در انتظار استقلال، افکار تازه مجیدی برای گل گهر

به گزارش وبلاگ ساختمان، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و گل گهر را می توان یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم به حساب آورد. تقابل دو تیم مدعی با چاشنی مُچ اندازی امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بر جذابیت آن افزوده خواهد شد.

تغییرات احتمالی در انتظار استقلال، افکار تازه مجیدی برای گل گهر

استقلال و گل گهر در حالی باید یکدیگر را در سیرجان ملاقات نمایند که شاگردان مجیدی با 11 امتیاز در رده دوم و شاگردان قلعه نویی با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارند. هیچیک از دو تیم تا به امروز طعم شکست را نچشیده اند، گل گهر با 7 گل زده برترین خط حمله و استقلال با یک گل خورده صاحب برترین خط دفاعی است.

مجیدی که تیمش بعد از 3 پیروزی متوالی در هفته های اول تا سوم، در هفته های چهارم و پنجم دو مساوی پشت سر هم به دست آورد، در نشست های خبری یکی دو هفته اخیر هم نارضایتی تلویحی را از عملکرد بعضی شاگردانش اعلام داشته است.

بازی با گل گهر را می توان یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول این تیم دانست که پیروزی در این ملاقات برای هر دو تیم حائز اهمیت است. آبی پوشان نمی خواهند همچنان روی ریل تساوی گام برداشته و مترصد بازگشت به جهت پیروزی هستند.

احتمال اینکه فرهاد مجیدی در هفته ششم تغییراتی را در تیمش یا در توضیح وظایف بعضی از بازیکنانش ایجاد کند، وجود دارد و احتمال اینکه این تغییرات در خط میانی آبی پوشان اعمال گردد، بیشتر است.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر میهمان گل گهر است و این بازی ساعت 16 روز چهارشنبه 3 آذر در سیرجان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تغییرات احتمالی در انتظار استقلال، افکار تازه مجیدی برای گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات احتمالی در انتظار استقلال، افکار تازه مجیدی برای گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید