توییتر در حال آزمایش ویژگی نو حلقه توییتر Twitter Circle برای اشتراک گذاری توییت ها با افراد محدود است

به گزارش وبلاگ ساختمان، بسیار پیش می آید که توییتی نوشته باشیم و در لحظه ارسال پشیمان شده باشیم و ارسال نکرده باشیم. خیلی وفت ها می بینیم که صلاح نیست آن توییت ارسال شود، چون محتوایش ممکن است دردسری متوجه ما کند، گاهی هم توییت مناسب اشتراک گذاری با دوستان محدودی است و مخاطبان عام ما ممکن است آن سبک نوشتار یا علاقه مندی ما را دوست نداشته باشند.

توییتر در حال آزمایش ویژگی نو حلقه توییتر Twitter Circle برای اشتراک گذاری توییت ها با افراد محدود است

اگر می توانستیم انتخاب کنیم که برخی توییت ها فقط به رؤیت عده ای محدودی که خودمان انتخاب می کنیم، برسد، بخش بزرگی از این مشکل برطرف می شد.

توییتر امروز گفت که در حال آزمایش ویژگی نو Twitter Circle است که به افراد اجازه می دهد توییت های خود را با جمعیت کمتری به اشتراک بگذارند.

با حلقه توییتر، کاربران توییتر می توانند توییت های خود را با حداکثر 150 نفر به اشتراک بگذارند. هر کاربر می تواند یک حلقه توییتر ایجاد کند.

این ویژگی شبیه به ویژگی اشتراک گذاری استوری ها با دوستان نزدیک در اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد به جای اشتراک گذاری عمومی استوری با همه دنبال کنندگان، گروهی از افراد را برای اشتراک گذاری استوری انتخاب کنند.

توییتر به برخی از کاربران توییتر از امروز اجازه داده یک حلقه توییتر ایجاد کنند و حداکثر 150 دنبال کننده را برای افزودن به حلقه انتخاب کنند. اعضای حلقه توییتر را می توان در هر زمان ویرایش کرد.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه همگانی این ویژگی اعلام نشده است.

منبع: یک پزشک

به "توییتر در حال آزمایش ویژگی نو حلقه توییتر Twitter Circle برای اشتراک گذاری توییت ها با افراد محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر در حال آزمایش ویژگی نو حلقه توییتر Twitter Circle برای اشتراک گذاری توییت ها با افراد محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید