باشگاه استقلال ادعای تفاهم نامه با رضایی را رد کرد ، مدیرعامل تراکتور: می توانیم کاوه را به تیم مان برگردانیم

به گزارش وبلاگ ساختمان، جلسه رسیدگی به شرایط فسخ قرارداد کاوه رضایی مهاجم تراکتور روز سه شنبه در کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار گردید و قرار است این کمیته بعد از آنالیز اسناد طرفین به زودی رای خود را در این زمینه صادر کند. با وجود اینکه اخبار ضد و نقیضی در این ارتباط به گوش می رسد

باشگاه استقلال ادعای تفاهم نامه با رضایی را رد کرد ، مدیرعامل تراکتور: می توانیم کاوه را به تیم مان برگردانیم

به گزارش وبلاگ ساختمان جلسه رسیدگی به شرایط فسخ قرارداد کاوه رضایی مهاجم تراکتور روز سه شنبه در کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار گردید و قرار است این کمیته بعد از آنالیز اسناد طرفین به زودی رای خود را در این زمینه صادر کند. با وجود اینکه اخبار ضد و نقیضی در این ارتباط به گوش می رسد اما براساس شواهد و قرائن و پیگیری های که داشتیم کمیته شرایط بازیکنان رای خود را به سود باشگاه تراکتور اعلام خواهد نمود. چراکه باشگاه استقلال به طور کلی تفاهم با کاوه رضایی را انکار نموده است.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت وگو با وبلاگ ساختمان در مورد اینکه گفته می گردد رای به سود تیم تراکتور خواهد بود تاکید نمود : هنوز هیچی چیزی تعیین نیست. هر سه طرف ماجرا یعنی باشگاه تراکتور، باشگاه استقلال و خود کاوه رضایی اسناد خود را ارائه دادند. کمیته شرایط بازیکنان هم براساس آنالیز های این اسناد و دیگر پیگیری های خود رای لازم را صادر خواهد نمود. بر همین اساس تعیین خواهد شد فسخ قرارداد صورت گرفته از سوی کاوه رضایی غیرقانونی بوده یا اقدام او قانونی است.

آیا این نوع تفاهم نامه بین یک بازیکنی که با باشگاهی قرارداد دارد و با باشگاه دیگری تفاهم نامه امضا می نماید تا نیم فصل به آن تیم برود حرفه ای است؟ نصیرزاده در این ارتباط می گوید: دقیقا بحثی که در جلسه کمیته شرایط بازیکنان مطرح شد همین موضوع بود. مسوولان کمیته شرایط بازیکنان تاکید داشتن در این شرایط و ادامه این رویه شرایط خوبی را شاهد نخواهیم بود حالا ما منتظریم ببینم کمیته شرایط بازیکنان چه رایی می دهد. البته قرار است ما لوایحه تکمیلی خودمان را به این کمیته ارائه کنیم. ضمن اینکه این کمیته اسناد به تفاهم نامه سه جانبه باشگاه استقلال، باشگاه تراکتور و خود کاوه رضایی را آنالیز دقیقی خواهد نمود.

نصیرزاده درباره اینکه اگر رای کمیته شرایط بازیکنان به سود تراکتور باشد و با توجه به اینکه کاوه رضایی قرارداداش را فسخ نموده بازهم می تواند برایشان بازی کند گفت: بله چراکه نام کاوه رضایی در فهرست ما است و از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "باشگاه استقلال ادعای تفاهم نامه با رضایی را رد کرد ، مدیرعامل تراکتور: می توانیم کاوه را به تیم مان برگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال ادعای تفاهم نامه با رضایی را رد کرد ، مدیرعامل تراکتور: می توانیم کاوه را به تیم مان برگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید