60 میلیارد گم شده در توافق نو استقلال و همراه اول!

به گزارش وبلاگ ساختمان، نشست خبری سرمربی استقلال پیش از مصاف این تیم با نساجی با خبری ویژه همراه بود و محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای استقلال از امضای قرارداد میان این باشگاه و همراه اول خبر داد و در این باره گفت: با پیگیری هایی که حجت کریمی انجام داده قرارداد همکاری میان استقلال و همراه اول به عنوان اسپانسر امضا شده است.

60 میلیارد گم شده در توافق نو استقلال و همراه اول!

نگاهی به آنچه در دو فصل اخیر بین استقلال و همراه اول گذشته زاویه ای جالب از اسپانسری همراه اول برای آبی های تهرانی را ترسیم می کند. در لیگ بیست و یکم بود که باشگاه استقلال رقمی معادل 41 میلیارد تومان از این اپراتور دریافت کرده بود اما در لیگ بیست و دوم ماجرا به سمت و سوی جالبی رفت. مسئولان وقت استقلال با همراه اول بر سر رقمی حدود صد میلیارد تومان به منظور تبلیغات به توافق رسیدند اما تغییرات مدیریتی باعث شد این توافق هرگز به مراحل رسمی و نهایی نرسد. با این وجود آبی های تهرانی با پایبندی به تعهد شفاهی خود در طول رقابت های این فصل تبلغ برند همراه اول را روی پیراهن خود انجام دادند تا بعد از نهایی شدن قرارداد بتوانند رقم توافق شده را دریافت کنند.

حالا با اتمام فصل بیست و دوم، توافق باشگاه استقلال و همراه اول نهایی شده اما هنوز پولی از سوی این اسپانسر پرداخت نشده است. شاید به همین دلیل بود که محمدحسین زرندی ضمن اعلام خبر توافق، با بیان این جمله که امیدواریم هر چه زودتر این قرارداد اجرایی شود. ابراز امیدواری کرد شرایط مانند قبل پیش نرود. علاوه بر این نکته دیگر اینجاست که مدیران استقلال در طول فصل ادعای طلب 160 میلیاردی از این اپراتور را مطرح کرده بودند اما رقم قرارداد نو 100 میلیارد تومان است و این یعنی با وجود تبلیغ این برند در طول فصل، طلب استقلالی ها - آنطور که ادعا شده بود - در نظر گرفته نشده است.

منبع: فرارو

به "60 میلیارد گم شده در توافق نو استقلال و همراه اول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 میلیارد گم شده در توافق نو استقلال و همراه اول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید