باگ نو اینستاگرام ، حدف لایک کاربران در 6 کشور به شکل تصادفی

به گزارش وبلاگ ساختمان، اینستاگرام وجود یک باگ تازه را درسیستم خود تایید کرد. این باگ باعث شد که به طور تصادفی لایک ها از فید کاربران در شش کشور حذف گردد.

باگ نو اینستاگرام ، حدف لایک کاربران در 6 کشور به شکل تصادفی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، به نظر می رسد یک گاف عجیب باعث شده که اینستاگرام به طور تصادفی لایک ها را در پست های مختلف حذف کند. این موضوع را اینستاگرام رسما نزد بیزینس اینسایدر افشا نموده است.

درواقع اینستاگرام تایید کرد که لایک های تعداد زیادی کاربر در شش کشور به طور کامل از بخش فید حذف شده است. اینستاگرام من پذیرش این گاف بیان کرد که این بخشی از یک آزمایش جهانی بود.این شرکت تأیید نمی کند که چگونه بسیاری از کاربران تحت تأثیر قرار گرفته اند اما آمارها نشان می دهد تعداد افراد متاثر از این مشکل کم نیست.

در ماه ژوئیه ، اینستاگرام آزمایشی را برای پنهان کردن تعداد لایک ها در کانادا انجام داد و سپس آن را در استرالیا ، نیوزلند ، برزیل ، ایرلند ، ایتالیا و ژاپن دنبال کرد. این تست بدان معنی است که تعداد لایک ها دیگر به صورت عمومی منتشر نمی گردد و فقط در دسترس خود کاربر است. این آزمایش به معنای حذف کامل لایک نبود بلکه باعث میشد تعداد لایک برای بعضی از کاربران حذف گردد.

منبع: انتخاب

به "باگ نو اینستاگرام ، حدف لایک کاربران در 6 کشور به شکل تصادفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باگ نو اینستاگرام ، حدف لایک کاربران در 6 کشور به شکل تصادفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید