تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای تغییرات در تیم های پایه باشگاه

به گزارش وبلاگ ساختمان، تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی رقابت های لیگ برتر برای رسیدن به پنجمین جام در بیستمین دوره این مسابقات کوشش می نماید.

تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای تغییرات در تیم های پایه باشگاه

بدون شک گرفتن 9 جام باشگاهی به وسیله بزرگسالان پرسپولیس کارنامه ای درخشان برای این باره محسوب می گردد. با این حال سرخپوشان همچنان با بدهی های خود دست و پنجه نرم می نمایند.

باشگاه پرسپولیس تنها در دو سال گذشته نزدیک به 60 میلیارد تومان بابت بدهی های خود به بازیکنان و مربیان خارجی پرداخته است.

آنها همچنان هم با این بدهی ها دست و پنجه نرم می نمایند که آخرین آن مربوط به حکم 580 هزار دلاری گابریل کالدرون علیه این تیم است. پرسپولیس در حالی که دغدغه های اقتصادی فراوانی در این زمینه دارد فکری اساسی برای حل این معضل نمی نماید.

سرخ ها در فصل گذشته 10 بازیکن نو از سایر تیم ها گرفته اند در حالیکه ورودی بازیکنان تیم های پایه باشگاه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی صفر بوده است؛ فرایندی که نشان می دهد پایه ها در راستا غلط هستند.

باشگاه پرسپولیس که مدیریت آموزشگاه آن را محمد پنجعلی بر عهده داشته است بدترین و ضعیف ترین نتایج را در سال های گذشته گرفته است.

این تیم بر خلاف رقیب سنتی خود در رده های پایه صندلی قابلی نداشته است و در فصل گذشته در تمام چهار رده های سنی مقابل استقلال تن به شکست داد؛ فرایندی که در تیم امید با مربیگری منصور هاشمی با ششمی در جدول بهتر از نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده است اما این مربی هم به گل گهر سیرجان رفت تا سرخ ها باردیگر با مشکل روبرو شوند.

پنجعلی در حالی مدیریت آموزشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد که چند بار با مربیان رده های مختلف به مشکل خورد اما مربیانی که خودش نقش اساسی در انتخاب آنها داشت هم نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

این فرایند موجب نارضایتی طرفداران و بعلاوه مدیران باشگاه شده است تا قید ادامه همکاری با پنجعلی را بزنند.

باید دید جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ می نماید تا کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس بار دیگر به تیم بزرگسالان یاری نموده و پرسپولیس را از این طریق به درآمدزایی برساند.

نتایج تیم های پایه پرسپولیس در فصل گذشته به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای تغییرات در تیم های پایه باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای تغییرات در تیم های پایه باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید