توخل: یک بار دیگر لوکاکو برای ما مشخص کننده بود، فضا برای خلق موقعیت روی دروازه زنیت نداشتیم

به گزارش وبلاگ ساختمان، سرمربی تیم فوتبال چلسی بابت پیروزی شاگردانش مقابل زنیت در یک بازی سخت از لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

توخل: یک بار دیگر لوکاکو برای ما مشخص کننده بود، فضا برای خلق موقعیت روی دروازه زنیت نداشتیم

به گزارش وبلاگ ساختمان، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در اولین گام خود در رقابت های فصل تازه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند با نتیجه یک بر صفر میهمان خود زنیت روسیه را شکست دهند و مرحله گروهی این رقابت ها را با برد آغاز کنند، پس از این دیدار گفت: ما فرصت و فضای لازم برای خلق موقعیت و شوتزنی به سمت دروازه زنیت را نداشتیم. ما با سختکوشی به این برد که شایسته اش بودیم، رسیدیم. زنیت قهرمان روسیه است و بازی سختی بود. آنها با تحت فشار قرار دادن ما را خسته کردند.

وی اضافه نمود: انتظار یک بازی سخت را داشتیم، چون لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی سطح بالاست. زنیت بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و برای تقابل با آنها باید در بالاترین سطح خود بازی می کردیم. بابت این برد که کسب آن آسان نبود، خوشحالم. ما یک برد دیگر کسب کردیم و دروازه مان را هم بسته نگه داشتیم که برای ادامه کاری که در پیش گرفته ایم، خیلی مهم بود. هنوز کارمان تمام نشده، اما در جایگاه خوبی برای پیشرفت قرار داریم.

سرمربی آلمانی چلسی همچنین در تمجید از زننده تنها گل تیمش در این دیدار گفت: لوکاکو روی صحنه گل ضربه سر عالی زد و زمان بندی ارسال توپ سزار آسپیلیکوئتا هم برای او خیلی خوب بود. یکبار دیگر روملو برای ما تعیین کننده بود.

توخل در پایان گفت: بازی در لیگ قهرمانان همیشه سخت است و باید خود را با سیستم و سبک بازی های مختلف و سناریوهایی که می توانند رخ دهند، وفق دهید. در لیگ قهرمانان باید تمرکز بالایی داشت. به هر حال ما گام اول را با پیروزیت سپری کردیم و بازی های زیاد دیگری در مرحله گروهی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: یک بار دیگر لوکاکو برای ما مشخص کننده بود، فضا برای خلق موقعیت روی دروازه زنیت نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: یک بار دیگر لوکاکو برای ما مشخص کننده بود، فضا برای خلق موقعیت روی دروازه زنیت نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید