خبرنگاران مدارس نقش معین کننده ای در گسترش ورزش زورخانه ای دارند

به گزارش وبلاگ ساختمان، اهواز - خبرنگاران - رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خوزستان گفت: مدارس نقش معین کننده ای در گسترش ورزش زورخانه ای دارند لذا بنا داریم با همکاری آموزش و پرورش استان مسابقات دانش آموزی را راه اندازی کنیم.

خبرنگاران مدارس نقش معین کننده ای در گسترش ورزش زورخانه ای دارند

جهانبخش طیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساختمان گفت: قطعا برگزاری مسابقات زورخانه ای در مدارس موجب شناخته شدن بیشتر این رشته در بین نوجوانان و جوانان خواهد شد و در ادامه رشد و گسترش این رشته ورزشی را که با فرهنگ ایرانیان آمیخته شده، به همراه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های هیات به مناسبت هفته زورخانه ای و پهلوانی لغو شد اما در فضای مجازی یک سری مسابقات زورخانه ای در منازل برگزارکردیم که استقبال خوبی از آن شد.

رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خوزستان ادامه داد: میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات استانی و دوره های آموزشی و توجه به بحث استعدادیابی مهمترین برنامه هیات در سال 99 است همچنین برای جذب علاقه مندان به این رشته برنامه های مختلفی داریم.

وی در ادامه به زورخانه در حال احداث شهرستان اهواز اشاره نمود و گفت: متاسفانه احداث زورخانه جدید اهواز در بلاتکلیفی به سر می برد و مسئولان ورزش استان پاسخگو نیستند. من با فدراسیون این موضوع را مطرح کردم و قرار شد آنها پیگیری نمایند.

طیبی با بیان اینکه مساحت این زورخانه یک هزار مترمربع است ادامه داد: 60 میلیارد ریال از سوی استانداری خوزستان برای احداث این زورخانه در نظر گرفته شده است همچنین قرار بود 2 میلیارد ریال تجهیزات زورخانه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان دریافت کنیم اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

وی اضافه نمود: خوشبختانه در شهرستان دزفول زمینی حدود یک هزار و 500 مترمربع برای احداث زورخانه در نظر گرفته شده و با یاری خیرین حدود 80 درصد تجهیزات زورخانه ای استاندارد خریداری شده است که اتفاق بزرگی است.همچنین در شهرستان گتوند زمینی تعیین کردیم و قرار است یک زورخانه در آنجا ساخته گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدارس نقش معین کننده ای در گسترش ورزش زورخانه ای دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس نقش معین کننده ای در گسترش ورزش زورخانه ای دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید