رونمایی از تبلت مخصوص بچه ها سامسونگ

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرکت سامسونگ به تازگی تبلت جدیدی را معرفی نموده است که در حقیقت نسخه بهینه شده تبلت Samsung Galaxy Tab A7 Lite برای بچه ها است. این تبلت مجهز به صفحه نمایش لمسی 8.7 اینچی TFT و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی می باشد. این دستگاه بعلاوه دارای قابلیت هایی برایی کنترل بیشتر والدین است.

رونمایی از تبلت مخصوص بچه ها سامسونگ

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرکت سامسونگ یک نسخه مخصوص بچه ها از تبلت Galaxy Tab A7 Lite را در روسیه ارائه نموده است. تبلت با نام Samsung Galaxy Tab A Kids با همکاری Smeshariki که یک برند تولیدات مخصوص بچه ها در روسیه است، راه اندازی خواهد شد. شرکت Smeshariki بعلاوه سازنده سریال کارتونی تپلی های پردردسر است. این انیمیشن برای بچه ها 3 تا 8 سال ساخته شده است و نخستین بار در تاریخ 7 مه 2004 به روی آنتن رفت. این سریال تلویزیونی به عنوان بخشی از پروژه فرهنگی-آموزشی دنیای بدون خشونت که از برنامه های دولتی روسیه است، ساخته شده است و 208 قسمت دارد. در ایران نیز، شبکه پویا این مجموعه را پخش نموده است.

این تبلت با بیش از 20 برنامه آموزشی و تفریح از برند های مشابه مانند Lego از پیش بارگذاری شده است. تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids بعلاوه دارای یک رابط کاربری ویژه با دستیار دیجیتالی به نام Marusia است که برای سرگرم کردن بچه ها با داستان، موسیقی و بازی برنامه ریزی شده است. تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids با پوشش و پایه محافظ رنگی روشن عرضه خواهد شد.

قیمت اولیه تبلت Samsung Galaxy A Kids، 14990 روبل روسیه (تقریباً معادل 202 دلار آمریکا) معین شده است. در حال حاضر خرید آن فقط در روسیه به وسیله فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ و فروشگاه های خرده فروشی در این کشور در دسترس است. هنوز در دسترس بودن این تبلت در ایران و سایر بازار ها اعلام نشده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids دارای رابط کاربری است که مخصوص بچه ها طراحی شده است. بعلاوه کنترل های والدین را برای محدود کردن دسترسی و پیکربندی نوع محتوای موجود برای بچه ها مهیا می نماید. با توجه به بی احتیاطی بچه ها در استفاده از دستگاه، این تبلت دارای یک قاب مقاوم در برابر ضربه است تا در برابر سقوط تصادفی از آن محافظت کند.

تبلت Samsung Galaxy Tab A Kids یک تبلت فقط Wi-Fi است که از اتصال بلوتوث نسخه 5.0 نیز پشتیبانی می نماید. لازم به شرح است که دستگاه های فقط وای فای (Wi-Fi-only)، دستگاه هایی هستند که تنها راه اتصال به اینترنت آن ها به وسیله وای فای است. این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه داخلی با استفاده از کارت microSD تا یک ترابایت نیز قابل ارتقاء می باشد. این دستگاه بعلاوه به یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

منبع: ndtv

منبع: فرارو

به "رونمایی از تبلت مخصوص بچه ها سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تبلت مخصوص بچه ها سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید