ستاره پرسپولیس سوژه خوشحالی عربستانی ها شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، با نزدیک شدن بازی حساس پرسپولیس با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حدس ها درباره عدم رسیدن بیرانوند به این بازی حساس زیاد شده است.

ستاره پرسپولیس سوژه خوشحالی عربستانی ها شد

به گزارش وبلاگ ساختمان مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در بازی محبت آمیز تیم ملی کشورمان با بلغارستان سوژه روز کاربران مجازی عربستانی ها شده است.

با نزدیک شدن بازی حساس پرسپولیس با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برآورد ها درباره عدم رسیدن بیرانوند به این بازی حساس زیاد شده است.

در همین رابطه چندین صفحه هواداری النصر با اعلام خبر مصدومیت علیرضا بیرانوند از غیبت این بازیکن کلیدی پرسپولیس در بازی با النصر خبر دادند.

صفحه خبری محیط النصر نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از مصدومیت در بازی محبت آمیز ایران با بلغارستان نمی تواند پرسپولیس را مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

سایت اسپورت عربستان نوشت: علیرضا بیرانوند مصدومیت بدی در بازی تیم ملی ایران با بلغارستان پیدا نموده و طبق شنیده ها این مهره کلیدی پرسپولیس به بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا نمی رسد.

صفحه خبری منبر النصر نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و مهره کلیدی تیم ایرانی به علت مصدومیت بازی حساس مقابل النصر در آسیا را از دست داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرسپولیس سوژه خوشحالی عربستانی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس سوژه خوشحالی عربستانی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید