شوک کمیته انضباطی به پرسپولیس پیش از دربی

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های متخلف لیگ برتری صادر کرد.

شوک کمیته انضباطی به پرسپولیس پیش از دربی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران برگزار و از سوی تیم نفت مسجد سلیمان(فحاشی یکی از اشخاص منتسب به باشگاه نسبت به داور مسابقه و عدم معرفی مشخصات ایشان از سوی باشگاه) رخ داد. باشگاه نفت مسجد سلیمان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*جریمه نقدی برای سرپرست تیم پرسپولیس

در خصوص تخلف انتسابی افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریف مصاحبه در فضای مجازی نسبت به مقامات فدراسیون وی طبق ماده 71 مقررات انضابطی مصوب 1397 و با رعایت مواد 93، 94 این مقررات، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*جریمه نقدی برای سرمربی و باشگاه نساجی مازندران

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران برگزار و از سودی رضا حسینی احمدی، تدارکات تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد و عدم تکمین، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم نساجی مازندران نیز به دلیل سوء رفتار تیمی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*جریمه نقدی برای باشکاه گل گهر سیرجان

تیم گل گهر سیرجان به دلیل حضور افراد بدون مجوز در ورزشگاه و نقض دستورالعملهای بهداشتی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*محرومیت برای تدارکات تیم نساجی مازندران

دیدار تیم های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان برگزار گشت و از سوی رضا حسینی احمدی، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور علیرغم اخراج در بازی قبلی و عدم تمکین از احکام رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قطعی و از لحاظ محرومیت قابل تجدیدنظر است.

تیم نساجی مازندران به دلیل سوء رفتار تیمی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*جریمه 100 میلیونی برای باشگاه آلومینیوم اراک

تیم آلومینیوم اراک به دلیل حضور افراد بدون مجوز در ورزشگاه و نقض دستورالعملهای بهداشتی در دیدار برابر فولاد خوزستان، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*نفت مسجد سلیمان 100 میلیون ریال جریمه شد

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل فحاشی یکی از اشخاص منتسب به باشگاه نسبت به داور در دیدار برابر نساجی مازندران و عدم معرفی اشخاص از سوی باشگاه، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شوک کمیته انضباطی به پرسپولیس پیش از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک کمیته انضباطی به پرسپولیس پیش از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید