شیائومی از پروژکتور Q3 پرو با قیمت 230 دلار رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ساختمان، پروژکتورها در انواع و اقسام میزان ها به فروش می رسند و بعضی پروژکتورها با وجود اینکه ابعاد بسیار کوچکی دارند، ولی می توانند کیفیت خیلی خوبی ارائه دهند. ساعاتی قبل شیائومی از پروژکتور نو Q3 پرو رونمایی کرد که با وجود قیمت مناسب، امکانات جذابی را ارائه می دهد.

شیائومی از پروژکتور Q3 پرو با قیمت 230 دلار رونمایی کرد

این پروژکتور از رزولوشن 1080p پشتیبانی می نماید و دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت است. این پروژکتور کوچک از دو اسپیکر 5 واتی هم بهره می برد و در بدنه آن جک هدفون دیده می گردد. ضمناً باید به بهره گیری از پورت های HDMI 2.1 و USB 3.0 هم اشاره کنیم. اگرچه رزولوشن 1080p شاید برای پروژکتور چندان مجذوب کننده به نظر نرسد، ولی باید بگوییم که این یک مدل مالی است و البته به لطف استفاده از سه لنز باکیفیت، می تواند در ابعاد بزرگ هم محتواها را جلوه مجذوب کنندهی ارائه دهد. یکی از ویژگی های پروژکتور شیائومی Q3 پرو این است که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید و بنابراین انواع محتوا را به صورت روان و مجذوب کننده نمایش می دهد.

حداکثر روشنایی آن 500 لومن است و در کل برای ابعاد 50 تا 60 اینچ گزینه مناسبی محسوب می گردد. فروش این محصول از فردا با قیمت 230 دلار شروع می گردد. روی هم رفته با توجه به قیمت و مشخصاتی که دارد، به احتمال زیاد مورد استقبال هواداران پروژکتورهای میان رده قرار می گیرد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از پروژکتور Q3 پرو با قیمت 230 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از پروژکتور Q3 پرو با قیمت 230 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید