آخرین جزئیات واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعلام شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، آهنچیان درباره آخرین جزئیات واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه ها توضیحاتی را ارائه کرد.

آخرین جزئیات واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی وبلاگ ساختمان، محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به اینکه خوابگاه ها با 50 درصد ظرفیت و با تزریق 2 دز واکسن پذیرای دانشجویان خواهند بود گفت: از بیستم شهریورماه واکسیناسیون دانشجویان آغاز شد و هم اکنون به یاری همکاران وزارت بهداشت با سرعت مناسب در حال همه گیری از لحاظ پوشش 100 درصد دانشجویان هستیم.

او اضافه نمود: در خصوص واکسیناسیون دانشجویان، به نسبت بین دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی میانگین کشوری بالای 70 درصد را می توانیم برای دانشجویان دکترا اعلام کنیم و در خصوص دانشجویان کارشناسی ارشد 40 درصد، دانشجویان کارشناسی و پایین تر حدود 25 درصد بر اساس اطلاعات اعلام شده است، لذا منتظر هستیم تا آمار دقیق تری اعلام گردد.

آهنچیان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم اجرا شده است اضافه نمود: دانشگاه ها مسئول هستند که با 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها بتوانند خوابگاه ها را هماهنگ نمایند تا دانشجویان بتوانند با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و تزریق دو دز واکسن در فضای دانشگاه حضور پیدا نمایند، هر دانشگاه در این زمینه متولی مدیریت و برنامه ریزی اسکان دانشجویان است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: ارتباط مستقیم بین دانشجویان و دانشگاه ها وجود دارد و دانشگاه ها بر اساس ظرفیت خوابگاه می توانند دانشجویان را برای حضور در دانشگاه ها فرا بخوانند و به نسبت ظرفیتی که در خوابگاه ها فراهم می گردد دانشجویان فراخوان خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین جزئیات واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید