استقلال 1 ، ذوب آهن 0؛ بردی مالی با گل سه امتیازی یامگا

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرگزاری خبرنگاران- تیم های استقلال و ذوب آهن به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی شاگردان مجیدی به خاتمه رسید.

استقلال 1 ، ذوب آهن 0؛ بردی مالی با گل سه امتیازی یامگا

به گزارش وبلاگ ساختمان، استقلال و ذوب آهن به مصاف هم رفتند و آبی ها با تک گل سه امتیازی یامگا این بازی را بردند و فاصله 3 امتیازی شان با پرسپولیس را حفظ کردند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، جعفر سلمانی (از دقیقه 64 ابوالفضل جلالی)، امیرحسین حسین زاده (از دقیقه 76 عزیزبک آمانوف)، کوین یامگا (از دقیقه 90 ارسلان مطهری)، رودی ژستد (از دقیقه 90 آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، محمدامین درویشی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمدحسین اسلامی، سعید باقرپسند، محمد خدابنده لو

سرمربی: مهدی تارتار

توضیح گل:

استقلال یک - ذوب آهن صفر (دقیقه 54: کوین یامگا): پرتاب بلند اوت مرادمند پس از عبور از چند بازیکن، به جعفر سلمانی رسید که ارسال دقیق و دیدنی این بازیکن با ضربه سر کوین یامگا همراه شد و این بازیکن توانست روی اولین فرصت جدی استقلال، تیمش را به گل برساند.

لحظات حساس:

دقیقه 13: یک ارسال به روی دروازه استقلال به وسیله مدافعین آبی پوش دور شد که توپ پشت محوطه جریمه به محمدامین درویشی رسید و شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: حرکت خوب باقرپسند از سمت راست و ارسال و تند و تیز این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 27: کرنر ارسالی بازیکنان ذوب آهن به وسیله مدافعین استقلال برگشت داده شد که توپ پشت محوطه جریمه به سجاد دانایی رسید و شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: محمد قریشی که در این بازی با روشی مشابه نادر محمدی بازیکن سابق پیکان ضربات اوت را به روی دروازه ارسال می کرد، این بار نیز پس از یک کله معلق، یک پرتاب بلند دیگر را ارسال کرد که توپ او را استقلالی ها برگشت دادند.

دقیقه 33: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه استقلال نصیب تیم میهمان شد که ضربه آرمان قاسمی با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: استقلال در چند ثانیه پشت سر هم، صاحب دو ضربه کرنر متوالی شد که این فرصت با شوت کم جان نیک نفس و آرام گرفتن توپ در دستان فرعباسی به جایی نرسید.

دقیقه 38: شوت سرکش و پای چپ مسعود ابراهیم زاده از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی حسین حسینی همراه شد و کاپیتان استقلال، ضربه دیدنی کاپیتان ذوب آهن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 45+1: استقلال جدی ترین موقعیت خود را در وقت های تلف شده به دست آورد. ضربه کاشته مهدی پور درون محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید که شوت او در راه ورود به دروازه، با برخورد به حامد نورمحمدی برگشت داده شد.

دقیقه 47: شوت دیدنی و بیرون پای محمد خدا بنده لو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا ذوبی ها یک موقعیت جدی دیگر را از دست بدهند.

دقیقه 48: شوت محکم جعفر سلمانی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال یک ضربه کاشته به وسیله خدا بنده لو به باقر پسند رسید و شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعین استقلال، از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 55: حرکت دیدنی امیرحسین حسین زاده که از وسط زمین شروع شد، با پیش روی این بازیکن همراه شد و او پس از جا گذاشتن مدافعان حریف، وارد محوطه جریمه ذوب آهن و شوتش را نیز به سمت دروازه میهمان روانه کرد که فرعباسی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 56: یک پاس در عمق خوب برای حسین زاده ارسال شد که فرعباسی با خروج از دروازه، مانع از شکل گیری یک موقعیت مهم برای استقلال شد.

دقیقه 63: ارسال دیدنی دانایی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر باقرپسند همراه شد که توپ این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 65: یک ارسال از حسین زاده و از سمت چپ به روی دروازه به ژستد رسید که این بازیکن سعی داشت با یک ضربه دیدنی و نمایشی دروازه ذوب آهن را باز کند که توپ از او عبور کرد.

دقیقه 69: یک ضربه کاشته راه دور برای ذوب آهن به دست آمد که شوت محکم خدا بنده لو به گوشه دروازه را حسینی با یک شیرجه بلند دفع کرد.

دقیقه 71: شوت محکم و راه دور زبیر نیک نفس از کنار دروازه فرعباسی راهی بیرون شد.

دقیقه 84: ارسال یک توپ به درون محوطه جریمه به چشمی رسید که مدافع آبی ها در یک لحظه دچار تعلل در تصمیم گیری شد و در نهایت زیر توپ زد و مانع از خلق موقعیت جدی به روی دروازه تیمش شد.

دقیقه 88: ضربه محکم آشوری به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 90+3: فشار ذوب آهن برای زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد که شوت محکم خدا بنده لو را حسینی در دو مرحله مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در این صحنه نزدیک بود توپ از زیر بغل حسینی وارد دروازه گردد که سنگربان آبی ها مانع از این امر شد.

دقیقه 90+4: یک ارسال تند و تیز به دهانه دروازه استقلال با ضربه آشوری همراه شد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90+5: استقلال روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد که شوت ارسلان مطهری را فرعباسی در دو مرحله مهار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقلال 1 ، ذوب آهن 0؛ بردی مالی با گل سه امتیازی یامگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 1 ، ذوب آهن 0؛ بردی مالی با گل سه امتیازی یامگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید