قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال با حمایت ایرانسل

به گزارش وبلاگ ساختمان، تیم پرسپولیس با مجموع 66 امتیاز در سی هفته، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شد.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال با حمایت ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، قرمزپوشان مرکز در آخرین بازی در هفته سی ام لیگ برتر ایران که عصر پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402 برگزار گردید، با نتیجه 4 بر صفر در مقابل تیم نساجی مازندران و با مجموع 66 امتیاز، به مقام قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دست پیدا کردند. این قهرمانی حساس در حالی رقم خورد که تا انتها هفته 29ام، پرسپولیس و سپاهان با اختلاف یک امتیاز در رده اول و دوم جدول لیگ برتر قرار داشتند و معین قهرمان این دوره از لیگ برتر، به نتایج آخرین بازی ها در هفته سی ام وابسته بود.

ایرانسل از آذرماه 1401، با امضای یک قرارداد، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.

بر اساس این قرارداد، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه اقدامات خود در چارچوب مسئولیت و سرمایه گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و یاری به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه مالی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به طرفداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می نماید.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی کشور است که تیم فوتبال این باشگاه، به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیایی، طی پنج فصل لیگ برتر، به صورت متوالی پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد.

ایرانسل پیش از این، در سال 86-87، بعلاوه سال 1396 به مدت سه سال و نیز از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر 1401-1400، حامی باشگاه پرسپولیس بود و این باشگاه را در کسب افتخارات مختلف، از جمله قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی، همراهی کرد.

ایرانسل، 14 دی ماه 1400 نیز، با امضای قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی ورزش هندبال کشور شده بود. حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، شروعگر یک دوره درخشش در رده های مختلف این رشته ورزشی بوده است.

ایرانسل، نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، پیش از این نیز با حمایت از تیم ها و رقابت های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت های جهانی کونگ فو توآ شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… کوشش نموده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعه ورزش کشور حمایت کند.

ایرانسل بعلاوه پیرو تفاهم نامه ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سال های 1396 تا 1398 با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

منبع: فوت و فن

به "قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال با حمایت ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال با حمایت ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید