اقدامات لازم برای خرید خانه در دبی 2021

به گزارش وبلاگ ساختمان، یکی از سوالات مهمی که مطرح می شود این است که نحوه خرید خانه در دبی چیست و به منظور خرید خانه در این کشور باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

اقدامات لازم برای خرید خانه در دبی 2021

به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم با ما همراه باشید تا شما را با شرایط و پیش نیازهای خرید خانه در دبی آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر رشد و پیشرفت فوق العاده ای کرده است و همین مسئله باعث شده تا سرمایه گذاران خارجی بسیار زیادی علاقه مند به این کشور شوند. یکی از مهم ترین منطقه های موجود در این کشور، شهر دبی است و این شهر در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی در بین سرمایه گذاران خارجی پیدا کرده است.

الزامات و پیش نیاز ها برای خرید خانه در دبی

از آن جایی که شهر دبی به عنوان یکی از خاص ترین شهرهای دنیا به شمار میرود و به همین علت دولت امارات متحده عربی و حکمرانان دبی تمام تلاش خود را کردند تا تنها سرمایه گذاران خاصی که پیش نیازهای خاصی دارند تا بتوانند در شهر دبی اقدام به خریـد خانـه کنند. به همین علت اگر بخواهیم شما را با الزامات و پیش نیازهای لازم برای خرید خانه در شهر دبی آشنا کرده و در رابطه با آن صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درآمد ماهیانه حداقل 10،000 درهم یا معادل آن به ارز خارجی
  • داشتن بیمه درمانی
  • ملک باید از اندازه مناسبی برای اسکان اعضای خانواده برخوردار باشد
  • ملک باید یک آپارتمان یا ویلا باشد
  • ارزش فعلی ملک باید حداقل 1 میلیون درهم باشد
  • ملک نباید اجاره باشد
  • در صورت رهن ملک، باید حداقل 50٪ ارزش ملک پرداخت شود
  • سند مالکیت باید از طریق اداره زمین صادر شود
  • ملک باید کامل ساخته شده و قابل زندگی باشد
  • ملک باید فقط مسکونی باشد
  • هیچ ملیتی به طور رسمی وجود ندارد

از سوی دیگر اگر بخواهیم مدارک مورد نیاز برای خرید خانه در دبی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدارک بیمه درمانی
  • اسناد ثبت املاک و مستغلات
  • گواهی پزشکی
  • اصل و فتوکپی پاسپورت
  • اصل گواهی ترخیص پلیس
  • اثبات درآمد
  • سه عکس به اندازه پاسپورت
  • صورت حساب بانکی
  • نامه ارزش اموال

وجود همین الزامات باعث شده تا تنها افرادی بتوانند اقدام به خرید کنند که شرایط خاصی داشته باشند و پس از خرید خانه در این شهر افراد می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

نکات مهم برای خریـد خانـه

اگر در پی آن هستید تا اقدام به خرید خانـه در دبـی کنید، لازم است تا به چند مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید.

در وهله اول باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که قیمت خانه در شهر دبی با توجه به موقعیت قرارگیری آن فرق دارد و هر چه به مرکز شهر دبی نزدیک تر شوید، به منظور خرید خانه موظف هستید تا مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

از سوی دیگر باید به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که به صورت کلی کشور امارات جز کشورهای گران به شمار میرود و به منظور سرمایه گذاری لازم است تا به این نکته مهم توجه داشته باشید.

همچنین به منظور کسب اقامت دو ساله در امارات از طریق خرید ملک باید حداقل ارزش ملک شما 1 میلیون درهم تا 5 میلیون درهم باشد. همچنین اگر در پی اخذ اقامت 5 ساله در این کشور هستید باید خانه شما بین 5 میلیون درهم تا 10 میلیون درهم ارزش داشته باشد.

از سوی دیگر افرادی که قصد دارند تا اقامت 10 ساله امارات را اخذ کنند باید خانه ای با ارزش بیش از 10 میلیون درهم داشته باشند. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل بتوانید اقدام به خریـد خانـه در دبـی کنید.

مراحل خرید خانه در دبی

پس از آن که شما را با پیش نیازها و الزامات خرید خانه در دبی آشنا کرده و در رابطه با این مسئله بسیار مهم توضیحات کاملی را بیان کردیم ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما ارسال شود که برای خرید ملک در شهر دبی چگونه است و به منظور خرید خانه در این شهر باید چه گام هایی طی کنیم. اگر بخواهیم شما را با مراحل خرید خانه در شهر دبی آشنا کرده و در مورد آن صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوشتن قرارداد

اولین گام برای خرید خانـه این است که اقدام به پیدا کردن ملکی مناسب در این شهر کنید. پس از پیدا کردن خانه باید با فروشنده به توافق دست پیدا کرده و سپس اقدام به نوشتن قرارداد کنید. البته در این راستا پیشنهاد ما این است که از افراد با تجربه و خبره در این حوزه مشورت بگیرید تا بتوانید اقدام به خرید خانه با قیمت مناسب در دبی کرده و با مشکل خاصی در این بین روبرو نشوید.

پیش پرداخت

گام بعدی آن است که اقدام به دادن پیش پرداخت برای خرید خانـه در این منطقه کنید. عموما با توجه به قیمت خانه در کشور دبی لازم است تا مبلغی به منظور خرید خانه در این منطقه پرداخت کنید. عموما باید 10 درصد از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت هزینه کنید.

انتقال مالکیت

در نهایت آخرین مرحله به منظور خرید خانه در دبی انتقال مالکیت است. در واقع فروشنده و خریدار باید در دفتر شرکت سازنده پروژه حاضر شده و گواهی عدم شکایت را درخواست کنید.

پس از اخذ این گواهی دو طرف قرارداد باید به دفتر دپارتمان دبی رفته و در این دفتر فرایند انتقال ملک از فروشنده به خریدار طی می شود. با انجام این گام ها در نهایت فرد می تواند اقدام به خرید ملک کرده و به بهترین شکل ممکن یک خانه مناسب در این منطقه را خریداری کنند.

بهترین روش خرید خانه در شهر دبی

پس از آن که در رابطه با روش ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که بهترین روش خرید خانه در دبـی چگونه است و چگونه می توان این فرایند را انجام داد؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که بهترین روش این است که از موسسات فعال در حوزه مشاوره خریـد خانه کمک گرفته و این فرآیند را با کمک این موسسات انجام دهید. موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که این موسسات با داشتن نیروهای متخصص و خبره به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید اقدام به طی کردن مراحل خرید خانه در شهر دبی کرده و نیاز خود را به راحتی برطرف کنید.

منبع: الی گشت

به "اقدامات لازم برای خرید خانه در دبی 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات لازم برای خرید خانه در دبی 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید