بازار کمرالتی ازمیر؛ بازاری سنتی و دیدنی

به گزارش وبلاگ ساختمان، ازمیر، این شهر توریستی که هر ساله مقصد تعداد زیادی تور گردشگری از سراسر دنیا است، مراکز خرید و بازارهای بزرگی دارد. یکی از قدیمی ترین بازارهای ترکیه که در قلب ازمیر قرار گرفته است بازار کِمرالتی است.

بازار کمرالتی ازمیر؛ بازاری سنتی و دیدنی

بازار کمرالتی (Kemeraltı Çarşısı) یکی از اولین مکانهایی است که باید در سفر به ازمیر از آن تماشا گردد. این بازار مربوط به دهه 1600 است. این کشور همچنان یکی از مهمترین منطقه ها تجاری است که از زمان های قدیم تا به امروز اهمیت خود را از دست نداده است. بازار کمرالتی شامل 15 هزار مشاغل است که در مساحتی 5 کیلومتری توسعه یافته است.

این امر آن را به بزرگترین منطقه خرید فضای باز در دنیا تبدیل می نماید. این مکان چندین ورودی دارد که ورودی اصلی آن سمت میدان کوناک و برج ساعت ازمیر است. بازار کمرالتی به شکل خیابانی کم عرض ساخته شده که هر دو طرف آن پر از مغازه ها، خرده فروشی ها و بوتیک های گوناگون است. توصیه ما برای شما این است که این سفر نوستالژیک رنگارنگ به وسیله کوناک را آغاز کنید و در بین مردم گم شوید. از طرف دیگر، برترین صدف ازمیر را می توان در اینجا یافت.

بازار کمرالتی دارای چشمه ها، مسافرخانه ها، حمام ها، مساجد و مغازه های زیادی است که از قرن شانزدهم به جای مانده و بافت تاریخی خود را حفظ نموده است. بازار پتانسیل این را دارد که تمام نیازهای شما را برآورده سازد.

در این بازارچه کافی شاپ های تاریخی، هاوکرها، مارک های بین المللی و ملی، رستوران های تاریخی، کمد های عروسی تاریخی، جواهرات، پوشاک، فروش ادویه، لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. خلاصه اینکه ، فضای مجذوب کننده این بازارچه می تواند یک خرید هیجان انگیز را برای شما رقم بزند.

دسترسی

دسترسی به بازار کمرالتی ازمیر به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی کار راحتی است. در نزدیکی این بازار ایستگاه تراموای کوناک، ایستگاه مترو کوناک و ایستگاه کشتی و واپور کوناک قرار دارند. به علاوه اتوبوس های موجود در این مسیر، شما را به بازار قدیمی کمرالتی می رسانند.

منبع: گردشبان

به "بازار کمرالتی ازمیر؛ بازاری سنتی و دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار کمرالتی ازمیر؛ بازاری سنتی و دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید