بایرن در نیوکمپ بارسلونا را دوباره تحقیر کرد ، صعود پورتو با درخشش طارمی و حذف اتلتیکو به دست یاران آزمون

به گزارش وبلاگ ساختمان، شاگردان ژاوی در نیوکمپ شکست تلخی را برابر بایرن مونیخ متحمل شدند و به لیگ اروپا رفتند.

بایرن در نیوکمپ بارسلونا را دوباره تحقیر کرد ، صعود پورتو با درخشش طارمی و حذف اتلتیکو به دست یاران آزمون

به گزارش وبلاگ ساختمان هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام شش ملاقات به سرانجام رسید.

در یکی از بازی های حساس بارسلونا در نوکمپ از بایرن مونیخ پذیرایی کرد و با سه گل باخت. گل های بایرن مونیخ را در این بازی سادیو مانه، چوبو موتینگ و پاوارد به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد 15 امتیازی شد تا مقتدرانه صعود خود را به دور بعد به عنوان تیم نخست قطعی کند.

در این گروه اینتر با 10 امتیاز در رده دوم نهاده شد و به عنوان تیم دوم صعود کرد. این درحالی است که بارسلونا از پنج بازی تنها چهار امتیاز کسب کرد.

در یکی دیگر از بازی های حساس اتلتیکو مادرید یک نتیجه ناامید نماینده و دور از انتظار را به دست آورد که باعث حذف این تیم شد. اتلتیکو که در خانه از تیم بحران زده لورکوزن پذیرایی کرد با تساوی 2 بر 2 متوقف شد که این باعث شد تا بروخه و پورتو به دور بعد صعود نمایند.

در این گروه بروخه با 10 امتیاز در صدر قرار داد و پورتو هم 2 گلی که طارمی به ثمر رساند و با پیروزی ارزشمند دیشب 9 امتیازی شد؛ این درحالی است که اتلتیکو مادرید با پنج امتیاز در رده سوم جای دارد.

نتایج دیگر بازی ها

آژاکس 0 - لیورپول 3

آینتراخت 2- مارسی 1

ناپولی 3 - گلاسکو رنجرز 0

تاتنهام 1 - اسپورتنیک

منبع: همشهری آنلاین

به "بایرن در نیوکمپ بارسلونا را دوباره تحقیر کرد ، صعود پورتو با درخشش طارمی و حذف اتلتیکو به دست یاران آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن در نیوکمپ بارسلونا را دوباره تحقیر کرد ، صعود پورتو با درخشش طارمی و حذف اتلتیکو به دست یاران آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید