بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی ، بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد

به گزارش وبلاگ ساختمان، جود بلینگهام با شکست دورتموند در آخرین هفته رقابت های بوندس لیگا، نتوانست پیش از پیوستن به رئال مادرید عنوان قهرمانی این دوره از لیگ را کسب کند.

بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی ، بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از مارکا، بازی شب گذشته بین بوروسیا دورتموند و ماینتس با تساوی 2-2 به سرانجام رسید تا دورتموند در آخرین هفته رقابت های بوندسلیگا از کسب قهرمانی در این لیگ باز ماند و هوادارانی را که آماده یک جشن بزرگ در خانه بودند، ناامید و مغموم کند.

در میان تماشاگران، مادر جود بلینگهام، دنیز، هم با پوشیدن پیراهن پسرش زیر ژاکت، برای یک جشن بزرگ آماده بود. این مهمانی بعلاوه قرار بود یک جشن خداحافظی برای هافبک انگلیسی در دورتموند باشد، آخرین بازی قبل از اینکه او رسماً در روزهای آینده به بازیکن رئال مادرید تبدیل گردد.

اما جشنی که قرار بود به خاطر نهمین قهرمانی بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا و سرانجام یک دهه تسلط بر بایرن مونیخ یک جشن بزرگ باشد، در یکی از درام های دردناکی که در تاریخ یک باشگاه اتفاق می افتد، هیچگاه برگزار نشد.

مشکل زانو باعث شد هافبک سابق بیرمنگام از ترکیب اصلی ادین ترزیچ خارج گردد تا با وحشت به تماشای این درام بپردازد. آخرین چیزی که جود بلینگهام به عنوان بازیکن بوروسیا دورتموند تجربه کرد، یک بعدازظهر غم انگیز بود، بازی ای که در آن انتظار می رفت تیمش در برابر تیم ماینتس پیروز گردد که این اتفاق نیفتاد.

در میانه بازی که نتیجه پس از کمتر از نیم ساعت 2 بر صفر به سود ماینتس بود و بعد از از دست دادن پنالتی به وسیله سباستین هالر، دوربین ها چندین بار چهره بلینگهام را پخش کردند. هرچه از بازی می گذشت، چهره ملی پوش انگلیسی از ناامیدی حضور نداشتن در زمین برای یاری به تیمش و سرانجام غم انگیز تساوی 2-2 که موجب شد از قهرمانی در این لیگ بازمانند، بیشتر درهم می شد.

پس از بازی، بلینگهام برای دلجویی از هم تیمی هایش به زمین آمد، در حالی که نتوانست جلوی اشکی را که در چشمان همه اعضای تیم دورتموند جاری شده بود، بگیرد.

این بدترین راه ممکن برای خداحافظی با ماجراجویی در آلمان بود که در تابستان 2020 شروع شد، زمانی که بوروسیا دورتموند همه را در اروپا شکست داد تا او را از بیرمنگام بگیرد. حالا بلینگهام باشگاه آلمانی را پشت سر می گذارد تا با لباس سفید به قهرمان لیگ ها و جام های اروپایی بپیوندد.

  • فرناندس هم به حرف رونالدو رسید | از موفقیت منچستر شادمان نیستیم!
  • عکس | هالند هوادارانش را شگفت زده کرد | پیراهن مهاجم منچسترسیتی با طعم کاملاً مکزیکی
منبع: همشهری آنلاین

به "بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی ، بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی ، بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید