ببینید؛ تریلر گیم پلی نو تکن 8 به شخصیت جین کازاما می پردازد

به گزارش وبلاگ ساختمان، به تازگی تریلر جدیدی از بازی مبارزه ای تکن 8 (Tekken 8) منتشر شده که به شخصیت جین کازاما و مجموعه حرکات او می پردازد.

ببینید؛ تریلر گیم پلی نو تکن 8 به شخصیت جین کازاما می پردازد

این ویدیو نیز به سبک تریلرهای قبلی بازی که روی شخصیت هایی نظیر کازویا میشیما یا نینا ویلیامز متمرکز بودند، ساخته شده است. در ابتدای ویدیو عبارت رعد و برق سرنوشت (Lightning of Fate) به نمایش گذاشته می گردد که ظاهرا اشاره به جین دارد و سپس بخشی از مبارزه جین در مقابل پدرش، کازویا میشیما، را مشاهده می کنیم. او ظاهرا در ضد حمله مهارت بالایی دارد و مکانیک های نو Heat Burst و Heat Engager نیز قرار است که به او در شکست دشمنان یاری زیادی نمایند.

جین برای اولین بار در نسخه سوم سری ظاهر شد و از آن موقع در نسخه های اصلی و فرعی زیادی به عنوان قهرمان حضور داشته است. او به علت استفاده از هنرهای رزمی و سبک میشیما شناخته شده و انگیزه اصلی او کوشش برای انتها دادن به خاندان میشیما برای نجات دنیا از شر آن ها است. البته او به عنوان آنتاگونیست اصلی در تکن 6 ایفای نقش کرد. در تکن 8 او با پدر خود کازویا میشیما روبرو خواهد شد و این تقابل در واقع هسته اصلی داستان این بازی است.

بدون شک رویارویی جین با پدرش مجذوب کننده خواهد بود اما چیزی که بسیاری از هواداران را در خصوص بازی هیجان زده نموده، جلوه های بصری آن است. این بازی با استفاده از موتور بازی سازی نو و قدرتمند آنریل انجین 5 ساخته شده و از آنجایی که برای کنسول های نسل هشتمی منتشر نمی گردد، ظاهرا قرار است که از حداکثر قدرت سخت افزارهای نو بهره ببرد. به همین علت مدل های سه بعدی شخصیت ها از ابتدا طراحی شده و جلوه هایی نظیر باران، رعد و برق و غیره با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند.

بازی تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. هرچند باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام نموده که بازی تا قبل از آوریل 2024 عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Siliconera

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

35,300,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

18,000,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر گیم پلی نو تکن 8 به شخصیت جین کازاما می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر گیم پلی نو تکن 8 به شخصیت جین کازاما می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید