بازی های کوتاه برای نوروز: Unpacking

به گزارش وبلاگ ساختمان، در این روزهای نوروزی افراد بیشتراً در آرامش قرار دارند. با اینحال بیشتر گیمرها از دیدن فامیل و رفتن به عید دیدنی تنفر دارند. اینجاست شاید به آن ها استرس وارد شود. برخی عناوین وجود دارند که برای کاهش استرس بسیار خوب هستند. معمولاً جلوه های بصری خاص به همراه آرامش خاطر که باختی در کار نیست، باعث می شود یک عنوان آرامش بخش باشد. بازکردن (Unpacking) از این دسته است. این بازی یکی از اضطراب زاترین کارهای زندگی هر فرد را به یک عمل آرامش بخش تبدیل می کند.

بازی های کوتاه برای نوروز: Unpacking

بازکردن در اصل یک شبیه ساز اسباب کشی است. به این معنا که یکی از بدترین کارها را لذت بخش می کند. این بازی با جلوه بصری بسیار زیبا و آهنگ آرام شما را مجذوب خود خواهد کرد. چارچوب بازی نیز بسیار راحت است. شما وارد یک خانه تازه شده و باید وسایل خود را از جعبه خارج کنید. سپس این وسایل را در جای مورد نظر گذاشته و تلاش کنید تا نظم را رعایت کنید. به طور کلی بازی اصلاً سخت نبوده و هیچ مکانیسم باختی در آن وجود ندارد.

شما با 8 نقشه مختلف روبرو هستید که باید وسایل را در آن بچینید. آزادی عمل شما در این بازی کامل بوده و هرگونه که صلاح می دانید وسایل با جایگذاری کنید. در اصل این عنوان برای آرام کردن فکر شما ساخته شده است. فکر شما از طریق این بازی به یک نظم رسیده و تمرکز شما بازخواهد گشت. از لحاظ گرافیکی نیز این بازی اصلاً محتوای سنگینی ندارد. به همین علت روی تمام سیستم ها قابل اجرا است. پس اگر در پی یک تجربه آرامش بخش به دور از هیاهو هستید اصلاً بازکردن را از دست ندهید. این بازی قطعاً یک تجربه خاص و یک نمونه بسیار خوب از هماهنگی جلوه های بصری و موسیقی است.

از طرفی اگر کسی به شما گفت که بازی های ویدئویی باعث خشانت می شوند، کافیست بازکردن را به آن ها نشان دهید. با اینکار خلاف این موضوع به آن ها اثبات می شود!

نام بازی: Unpacking

تهیه کننده: Humble Bundle

سازنده: Witch Beam

سبک: پازل

پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Unpacking" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Unpacking"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید