برف و باران هدیه سامانه بارشی برای 19 استان

به گزارش وبلاگ ساختمان، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 19 استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه شنبه سوم فروردین خبر داد.

برف و باران هدیه سامانه بارشی برای 19 استان

براساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز (جمعه) در برخی مناطق استان های فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شرق سمنان، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، گاهی وزش باد و نیز بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

همچنین فردا (شنبه) در خراسان رضوی، خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران و وزش باد و در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران رخ می دهد.

بر اساس اعلام این سازمان، یکشنبه آینده اول فروردین 1400 در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش های پراکنده ادامه خواهد داشت.

روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در بیشتر نقاط کشور جوی آرام حاکم است و اواسط روز سه شنبه (سوم فروردین) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و برای آذربایجان غربی، و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات، بارش برف و باران پیش بینی شده است.

همجنین امروز (جمعه) در شمال غرب و غرب کشور، بخش های مرکزی و دامنه های جنوبی البرز شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم بود، امروز شمال خلیج فارس و از شنبه 30 اسفند تا دوشنبه (دوم فروردین) نیز بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برف و باران هدیه سامانه بارشی برای 19 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران هدیه سامانه بارشی برای 19 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید