تارتار: از هوادارن ذوب آهن عذرخواهی می کنم

به گزارش وبلاگ ساختمان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش برابر پرسپولیس از نظر فنی عمکرد خوبی نداشته است.

تارتار: از هوادارن ذوب آهن عذرخواهی می کنم

به گزارش وبلاگ ساختمان، تیم فوتبال ذوب آهن عصر دوشنبه در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در استادیوم فولادشهر اصفهان سه بر صفر برابر پرسپولیس باخت و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از این ملاقات اظهار کرد: از نظر فنی روز خوبی را پست سر نگذاشتیم و بازی را بد آغاز کردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم، کارمان سخت شد. در بازی های حذفی وقتی گل اول را دریافت می کنید، چون همه چیز را از دست رفته می بینید و باید حمله کنید و باز بازی کنید. در این نوع تاکتیک، تیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و روی حمله سریع خوب کار می نماید و توانست گل های بعدی را به ما بزند.

وی اضافه کرد: جام حذفی برای ما تمام شده است. به کنفرانس خبری آمدم که از طرفداران عذرخواهی کنم چون شکست بدی را تجربه کردیم و بر خلاف بازی قبلی برابر پرسپولیس، روز خوبی را از نظر فنی نداشیتم. باید روی لیگ تمرکز کنیم تا در بازی برابر صنعت نفت خوب کار کنیم و خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم. آمار می گوید در حمله مشکل داریم وباید در بخش حمله تیم خود را تقویت کنیم. به گروه داوری هم خسته نباشید می گویم اما روی صحنه گل اول فکر می کنم داور می توانست برای ما خطا بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: از هوادارن ذوب آهن عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: از هوادارن ذوب آهن عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید