تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ساختمان، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان با هدف ایجاد زیرساخت های ارتباطی بیشتر بین فعالان بنگاه های مالی با دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه منقعد شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ساختمان، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان با هدف ایجاد زیرساخت های ارتباطی بیشتر بین فعالان بنگاه های مالی با دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه منقعد شد.

این تفاهم نامه در راستای همکاری های فنی استادان و دانشجویان با فعالان حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت و خدمات استان اصفهان به امضا رسیده است.

سیدمهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد ساز وکار لازم برای ارائه پیشنهاد ها و راهکار های ممکن در جهت برطرف مسائل و بهبود شاخص های محیط کسب و کار را از دیگر اهداف این برنامه مشترک دانست و خاطر نشان کرد: با تحقق گام های اجرایی این تفاهم نامه، پروژه های تحقیقاتی مورد احتیاج فعالان مالی توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می گردد و قدم مهمی در هدفمند سازی و کاربردی کردن رساله ها و سرانجام نامه های دانشگاه متناسب با احتیاج های پژوهشی و فناوری اتاق بازرگانی برداشته خواهد شد.

وی اضافه نمود: انتخاب موضوع و تدوین سرانجام نامه ها بر اساس احتیاج های اتاق بازرگانی یاری می نماید، دانشگاه نقش پررنگ تری در حل مسائل صنایع و احتیاج جامعه داشته باشد.

ابطحی از آموزش افراد شاغل در بنگاه های مالی به منظور مجهز شدن صنعت به دانش روز توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و از سوی دیگر آموزش و توانمند سازی دانشجویان متناسب با احتیاجمندی های فعالان مالی اطلاع داد و گفت: با این تفاهم نامه سعی می کنیم زمینه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در بنگاه های مالی اتاق بازرگانی را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید