خبر جذاب نقل و انتقالاتی، اشکان دژاگه بالاخره استقلالی می شود؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، اشکان دژاگه جزو نفرات مورد نظر استقلال بود که در نیم فصل شرایط لازم برای انتقالش به این تیم مهیا نشد. حالا با توجه به شرایط اشکان دژاگه باید دید برای فصل آینده این مهم رخ خواهد داد.

خبر جذاب نقل و انتقالاتی، اشکان دژاگه بالاخره استقلالی می شود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساختمان، باشگاه استقلال در نیم فصل به دنبال این بود که از بین اشکان دژاگه و امین قاسمی نژاد یکی را به خدمت بگیرد که مذاکرات طرفین سرانجامی نداشت.

باشگاه پدیده قیمت 3 میلیاردی روی مهاجم خود گذاشت و خواست که این مبلغ را ظرف سه ماه دریافت کند و باشگاه تراکتور هم حاضر به صدور رضایتنامه برای دژاگه نشد.

اشکان دژاگه مدت هاست در تمرینات تراکتور شرکت نمی کند و به دنبال فسخ محبت آمیز قرارداد و تسویه حساب با باشگاه تراکتور است البته به دوستانش گفته برای فصل آینده در خارج از ایران به فوتبالش ادامه می دهد.

مجیدی به جز فرشید اسماعیلی، پلی میکر دیگری برای خط میانی در اختیار ندارد و مسلماً برای فصل آینده در این پست به دنبال یک بازیکن خواهد بود.

استقلال هنوز مذاکره رسمی با دژاگه انجام نداده است و منتظر تسویه حساب اشکان با تراکتور هستند تا سپس با نظر مجیدی با این بازیکن وارد گفتگو شوند.

اینکه دژاگه در تصمیمش مبنی بر ادامه فوتبال در خارج از ایران چقدر پافشاری کند بعد از مذاکره استقلالی ها معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر جذاب نقل و انتقالاتی، اشکان دژاگه بالاخره استقلالی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر جذاب نقل و انتقالاتی، اشکان دژاگه بالاخره استقلالی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید