دن هاوسر راک استار گیمز هم به بازی های بلاک چین و ان اف تی روی آورد

به گزارش وبلاگ ساختمان، به نظر می رسد که دن هاوسر (Dan Houser)، بنیانگذار راک استار و مغز متفکر سابق بازی های این استودیو، قرار است که روی یک استودیوی سازنده بازی های مبتنی بر بلاک چین سرمایه گذاری کند.

دن هاوسر راک استار گیمز هم به بازی های بلاک چین و ان اف تی روی آورد

دن هاوسر به مدت دو دهه روی بازی های راک استار اغلب به عنوان نویسنده و تهیه نماینده ایفای نقش کرد. حال پس از مدتی دوری از صنعت بازی های ویدیویی و فعالیت در سکوت کامل خبری، به نظر می رسد که روی شرکتی با نام Revolving Games، به میزان 13.2 میلیون دلار سرمایه گذاری نموده است. جالب است بدانید که این استودیو از زمان تاسیس در سال 2020، در مجموع بیش از 25 میلیون دلار برای توسعه بازی های مختلف و فناوری Web3 به عنوان سرمایه جمع آوری نموده است.

این شرکت دارای دو استودیو و یک تیم متشکل از 100 کارمند است که روی ساخت بازی های بلاک چین در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا کار می نمایند. اولین بازی این شرکت یک بازی استراتژی و نقش آفرینی MMO بر اساس Battlestar Galactica است که با همکاری Gala Games و NBCUniversal توسعه داده خواهد شد. بازی دوم آن، Skyborne Legacy خواهد بود که یک اثر ماجراجویی و نقش آفرینی کوآپ است و از سری های مشهور نینتندو مانند Animal Crossing و The Legend of Zelda الهام گرفته است.

سعد زعیم (Saad Zaeem)، مدیر عامل شرکت Revolving Games، در بیانیه ای گفت:

هاوسر در سال 1998 در کنار برادرش سم، تری دونووان و جیمی کینگ شرکت راک استار را تاسیس کرد و در مارس 2020 این شرکت را ترک کرد. سال گذشته او یک استودیوی تازه به نام Absurd Ventures را تاسیس کرد و در حال حاضر تعیین نیست که این استودیو روی ساخت چه اثری کار می نماید. در نهایت لازم به ذکر است که استودیوی سازنده بازی Everywhere که به وسیله لزلی بنزیس (Leslie Benzies) به عنوان تهیه نماینده سابق سری جی تی ای در دست ساخت است، اخیرا اعلام نموده که فناوری هایی مانند بلاک چین را رد نمی نماید. بنابراین این احتمال وجود دارد که این بازی نیز از این فناوری بهره ببرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "دن هاوسر راک استار گیمز هم به بازی های بلاک چین و ان اف تی روی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دن هاوسر راک استار گیمز هم به بازی های بلاک چین و ان اف تی روی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید