دوران سخت گاز تمام شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با افزایش دمای هوا شرایط اوج و پیک مصرف را پشت سر گذاشتیم و اکنون شرایط نرمال است و محدودیتی برای تامین گاز کشور نداریم.

دوران سخت گاز تمام شد

عباس اعظمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه مسئله ای برای تامین گاز در کشور وجود ندارد و در هیچ نقطه ای از کشور با قطع و یا افت فشار گاز روبرو نیستیم، اظهار کرد: تا به امروز نیز با مدیریتی که صورت گرفت با وجود قطع گاز وارداتی و ایجاد شوک ناشی از آن به شبکه به جز موارد جزئی هیچگونه قطع گازی را در کشور نداشتیم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی مصرف گاز به طور میانگین به حدود 420 میلیون متر مکعب رسیده و شرایط نرمال بوده اما در این شرایط نیز ضروری است که مشترکان به مساله مدیریت مصرف گاز توجه داشته باشند.

سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف گاز در کشور، گفت: با توجه به اهمیت انرژی و حفظ گاز در کشور ضروری است که مشترکان به موضوع مصرف گاز حساس باشند.

قبوض سنگین برای 2.7 درصد مشترکان

اعظمی با اشاره به اعمال افزایش تعرفه و حذف تخفیف ها با آغاز سال نو، اظهار کرد: از اول فروردین ماه تخفیف های درج شده به سرانجام می رسد و ضروری است که مشترکان به قبوض خود حساس باشند، بر اساس آنالیز های انجام شده 2.7 درصد مشترکان بدمصرف هستند و قبوض سنگین برای آن ها صادر شده است.

وی تاکید نمود: با توجه به اینکه مهلت تخفیف ها تا سرانجام امسال بوده ضروری است تا مشترکان به این موضوع حساس باشند و به سادگی و با رعایت موارد کوچک می توانند مصارف خود را مدیریت کردند تا با قبوض سنگین روبرو نشوند.

سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره بر لزوم مدیریت مصرف گاز در کشور، گفت: ضروری است همه مشترکان به مصرف گاز حساس باشند چرا که گاز یک منبع ارزشمند برای کشور است.

منبع: فرارو

به "دوران سخت گاز تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران سخت گاز تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید