راه اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در دزفول

به گزارش وبلاگ ساختمان، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از راه اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در این شهرستان اطلاع داد.

راه اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در دزفول

دکتر عبدالکریم فیروززاده اظهار کرد: بزرگترین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در شمال استان خوزستان در کلینیک فوق تخصصی یازهرا(س) دزفول آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم است.

به گزارش وبلاگ ساختمان به نقل از وبدا علوم پزشکی دزفول، وی اضافه نمود: این مرکز در ایام هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و آدینه و تعطیلات رسمی در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده ارائه خدمات با تعرفه دولتی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مرکز تشخیص و غربالگری سرطان به دستگاه های ماموگرافی، سونوگرافی، کلپوسکپی، رادیولوژی، اندوسکپی و کلونوسکپی مجهز است. کلیه هزینه های این مرکز از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است و خدمات آن زیر نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با تعرفه های دولتی انجام می گردد.

وی توصیه کرد: شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در این مرکز برای دریافت نوبت به وسیله سایت نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به آدرس nobat.dums.ac.ir اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید