رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ساختمان، رئیس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری از به رشد سه برابری ارزش ریالی قرارداد های صنعتی پژوهشگران این دانشگاه خبر داد.

رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساختمان، حاجی آبادی، رئیس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به رشد سه برابری ارزش ریالی قرارداد های صنعتی پژوهشگران این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه حکیم سبزواری در سال 1399، بیش از بیست و چهار میلیاردریال قرارداد ارتباط با جامعه و صنعت با سازمان ها و صنایع مختلف منعقد کرد که این مبلغ، رشد سه برابری نسب به سال 1398 داشته است.

حاجی آبادی افزود: همچنین در طی سال 99 تعداد قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت رشد 2 برابری داشته و 31 قراداد ارتباط با جامعه و صنعت منعقد شده است.

رئیس گروه کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری بیان نمود: خوشبختانه طبق اعلام وزارت علوم، دانشگاه حکیم سبزواری توانست با اعزام 16 عضو هیئت علمی به دوره های فرصت مطالعاتی، عنوان دومین دانشگاه برتر کشور در اعزام هیئت علمی به فرصت مطالعاتی را بدست آورد.

وی ادامه داد: همچنین در سال 99 هشت تفاهم نامه با ادارات و صنایع مختلف به منظور همکاری های بیشتر منعقد و بیش از 75 جلسه تخصصی با صنایع برگزار گشت.

حاجی آبادی گفت: با پیگیری های این دفتر، سامانه پایش قرارداد های ارتباط با صنعت وزارت علوم توسط شرکت سبلان پایدار طراحی، و طی مراسمی با حضور معاون وزیرعلوم راه اندازی شد و از زحمات دانشگاه حکیم سبزواری در این خصوص قدردانی شد.

وی از راه اندازی دفتر بازاریابی پژوهشی، راه اندازی دفتر کاریابی و اصلاح ساختار اداری و حقوقی فرایند انعقاد قراردادها، به حداقل رساندن فرآیند اداری پروژه های ارتباط با صنعت و تدوین کتابچه معرفی توانمندی های اعضای هیئت علمی دانشگاه به عنوان دیگر فعالیت های دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه حکیم سبزواری در سال 1399 نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 3 برابری ارزش ریالی قرارداد های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید