زیباترین و کاربردی ترین مودم روتر مش وای فای 5G دنیا

به گزارش وبلاگ ساختمان، روترهای مش وای فای مانند Eero، تی پی لینک Deco و گوگل Nest Wifi توانستند برترین وای فای را برای خانه ها به ارمغان بیاورند و یک فناوری تحسین برانگیز به نمایش بگذارند.

زیباترین و کاربردی ترین مودم روتر مش وای فای 5G دنیا

دو طراح صنعتی بریتانیایی به نام های هانس رمضان و الکس فلمینگ هم با الهام گیری از این روترهای مش وای فای و با هدف انسان سازی فناوری با انتخاب محصولات معنادار برای بهبود کیفیت زندگی، یک روتر مش وای فای مفهومی طراحی کردند تا وای فای خانگی را رام و اهلی نمایند.

هانس می گوید: اینترنت در همه محیط اطراف ما وجود دارد و به دور همه چیز می چرخد. ما دارای تلفن های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و تلویزیون های هوشمند هستیم ولی دستگاهی که بتوانید به راحتی این زیست بوم را راهنمایی کند؛ نداریم! از خود پرسیدیم چرا یک روتر وای فای به ندرت می تواند تغییر کند و این محصولات جدایی ناپذیر از زندگی ما هنوز این قدر گیج نماینده هستند؟ ماموریت ما، مردم را مقدم بر فناوری می داند و دوست داشتیم سیستم وای فای را انسانی تر کنیم. این گونه بود که به فکر طراحی اولین روتر هوشمند 5G دنیا برای خانه های مدرن امروزی رفتیم.

مودم روتر مش وای فای 5G طراحی شده به وسیله این دو طراح حرفه ای بریتانیایی FIVE نام گرفته است و از یک روتر اصلی و نودهای کوچک تشکیل می گردد. این روتر می تواند سیم کارت 5G بخورد و اینترنت نسل پنجم شبکه های موبایل را روی شبکه مش وای فای برای خانه ها به اشتراک بگذارد.

طراحان مودم روتر FIVE می گویند با استفاده از سیم کارت فایوجی، دیگر احتیاجی به گشتن در خانه برای محل نصب مودم روتر و اتصال کابل به آن نیست. هر کجای خانه که دوست داشته باشید؛ مودم روتر FIVE را قرار دهید و بدون هیچ گونه کابل و اتصال سیمی، از اینترنت بهره ببرید.

اولین روتر مش وای فای 5G

روتر FIVE سال جاری به اسم یکی از محصولات راه یافته به فینال مراسم Red Dot انتخاب شده است. چون پیچیدگی های سنتی نصب و راه اندازی و استفاده از مودم روترها را حذف نموده و مدیریت شبکه خانگی را بسیار ساده تر می نماید.

شما با استفاده از اپلیکیشن موبایل می توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید. از حریم خصوصی کاربران وای فای خانگی خود تا کنترل والدین و شبکه میهمان و ترافیک داده ها یا مدیریت دستگاه های متصل به شبکه وای فای خانگی!

همه کجای خانه به اینترنت و وای فای دسترسی دارید؛ بدون اینکه احتیاج به کابل کشی یا خط تلفن باشد. نودهای روتر مش وای فای FIVE بسیار کوچک و زیبا طراحی شدند و از نظر فیزیکی فضای بسیار کمی می گیرند. این نودها به طور مستقیم به پریز برق وصل شده و هیچ جایی از خانه را اشغال نمی نمایند.

طراحی این روترها به قدری ساده ولی زیبا است که با غالب دکوراسیون های خانه امروزی سازگاری دارد و باعث قشنگی بیشتر آن ها می گردد و دیگر احتیاج نیست این روترها را از دید میهمان ها پنهان کنید. این روترها در رنگ های متنوعی هم ساخته می شوند تا بتوانید نهایت طرح و رنگ را برای خانه زیبای خود داشته باشید.

مودم روترهای FIVE هنوز یک محصول مفهومی هستند و برای تجاری سازی شدن، آماده نشدند. لذا، از قیمت و زمان عرضه آن ها اطلاعی نداریم!

منبع: شبکه چی

به "زیباترین و کاربردی ترین مودم روتر مش وای فای 5G دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین و کاربردی ترین مودم روتر مش وای فای 5G دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید