سریال اقتباسی بازی Horizon Zero Dawn به وسیله نتفلیکس ساخته خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، در ادامه فرایند معرفی و عرضه اقتباس های سینمایی و سریالی از بازی های معروف پلی استیشن، به تازگی شرکت سونی اعلام نموده که سری بازی هورایزن و قهرمانش اِیلوی به وسیله یک سریال اقتباسی که به وسیله نتفلیکس پخش خواهد شد، راه خود را به تلویزیون پیدا خواهند کرد.

سریال اقتباسی بازی Horizon Zero Dawn به وسیله نتفلیکس ساخته خواهد شد

با توجه به اینکه سری بازی هورایزن یکی از مجموعه آثار و بسیار پیروز پلی استیشن بوده که در این سال ها تمرکز زیادی هم روی آن صورت گرفته است، شنیدن خبر اقتباس سریالی از آن چندان تعجب آور نبود. طبق منابع سایت Deadline، این سریال اقتباسی که بر اساس مجموعه بازی اکشن ماجراجویی هورایزن زیرو داون و به وسیله نتفلیکس در دست توسعه واقع شده است، هنوز مراحل اولیه فراوری خود را پشت سر می گذارد.

این موضوع به وسیله تونی وینسیکورا، مدیرعامل سونی پیکچرز، در جریان صحبت هایش در جلسه اخیر با سرمایه گذاران هم بیان شده است. سری بازی هورایزن در یک دنیای پسا آخرالزمانی در آمریکا جریان دارد که چند هزار سال از نابودی بشر امروزی و تکنولوژی هایش گذشته و اکنون طبیعت دوباره حکم فرما شده و البته در این میان موجودات روباتی مختلف که با نام ماشین شناخته می شوند و غالباً در مقدار و مقیاس گوناگونی دیده می شوند و شبیه حیوانات مختلف هستند، در سراسر سیاره دیده می شوند. سری بازی هورایزن بر روایت داستان دختری جاه طلب و باهوش به نام ایلوی که یک شکارچی طرد شده هم هست، تمرکز نموده و از این طریق رازهای بزرگ گذشته او و گذشته دنیا انسان ها را برملا خواهد نمود.

در حال حاضر، جزئیات خاصی از سریال هورایزن نتفلیکس منتشر نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید همچنان صبر کنیم. در صحبت های تونی وینسیکورا فقط از سریال اقتباسی هورایزن مطلع نشدیم بلکه دانستیم که پلی استیشن می خواهد یک فیلم اقتباسی بر اساس سری بازی محبوب مسابقه ای گرن توریسمو را هم در دست توسعه قرار دهد. علاوه بر این، تعیین شد که سریال اقتباسی سری بازی گاد آو وار که صحبت درباره ساخت آن مدتی پیش به گوش خورده بود، به احتمال زیاد به وسیله آمازون پرایم فراوری خواهد شد.

اولین بازی سری هورایزن با نام کامل هورایزن زیرو داون در سال 2017 و برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. بعد از عرضه پیروزیت آمیز و فروش بالا و تحسین از سوی منتقدان و هواداران، دنباله این بازی هم با نام هورایزن فوربیدن وست برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد. البته، نسخه اول این بازی چند سال پیش برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شد تا افراد بیشتری بتوانند وارد دنیا این اثر شوند. سونی مدتی پیش و قبل از عرضه هورایزن فوربیدن وست اعلام نموده بود که فروش بازی هورایزن فوربیدن وست از مرز 20 میلیون نسخه عبور نموده که برای یک بازی کاملاً تازه فوق العاده است.

پلی استیشن پروداکشنز که با همکاری سونی پیکچرز وظیفه فراوری آثار اقتباسی پلی استیشن در سینما و تلویزیون را بر عهده دارد، مدتی پیش فیلم اقتباسی آنچارتد را منتشر کرد که توانست فروش بسیار خوبی را داشته باشد و حتی از انتظارات اولیه سونی هم فراتر رود. آن ها بعلاوه قصد دارند با همکاری شبکه اچ بی او سریالی بر اساس بازی لست آو آس را سال آینده پخش نمایند. بعلاوه در گذشته اعلام شده بود که آن ها می خواهند سریالی بر اساس بازی تویستد متال و فیلمی بر اساس بازی گوست آو سوشیما را فراوری نمایند.

با این وجود، سونی اعلام نموده که هنوز پروژه های اقتباسی بسیاری از بازی های پلی استیشن وجود دارند که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال اقتباسی بازی Horizon Zero Dawn به وسیله نتفلیکس ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال اقتباسی بازی Horizon Zero Dawn به وسیله نتفلیکس ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید