تصاویر ، زندگی با عجیب ترین حیوانات خانگی ؛ از مورچه خوار گرفته تا خیابان گردی با تمساح و بغل کردن ببر خانگی

به گزارش وبلاگ ساختمان، سوسمار، ببر یا حتی یک مورچه خوار به عنوان حیوان خانگی! چراکه نه؟ در جهان افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند به جای نگهداری از یک حیوان بی آزار مانند سگ و گربه، حیوانات خطرناک و پردردسر وحشی در خانه داشته باشند. این افراد ممکن است با این کار حتی جان خود را به خطر بیندازند.

تصاویر ، زندگی با عجیب ترین حیوانات خانگی ؛ از مورچه خوار گرفته تا خیابان گردی با تمساح و بغل کردن ببر خانگی

به گزارش وبلاگ ساختمان، این افرادی که حیوانات غیر معمول را در خانه هایشان نگه داری می نمایند ممکن است با این کار حتی جان خود را به خطر بیندازند. در ادامه به معرفی بعضی از آنها می پردازیم.

زندگی با ببر

فلیشیا فریسکو نوجوان 17 ساله ای اهل فلوریداست که بدون ترس و واهمه اتاق خود را با یک ببر به نام ویل شریک شده است. فلیشیا از این ببر از زمان تولد تا به حال نگهداری نموده است و آن را مانند اعضای خانواده اش دوست دارد. والدین فلیشیا تربیت نماینده حیوانات وحشی هستند.

آنها به دخترشان آموخته اند که چطور با یک ببر رفتار نموده و آن را تربیت کند. ویل برای تشکر و قدردانی از مادرخوانده خود عادت دارد تا صورت او را بلیسد. فلیشیا هر روز با دست خود به ویل غذا می دهد و برای گردش به بیرون از خانه می برد. این کار، هرچند برای فلیشیا لذت بخش و عادی است اما باعث وحشت مردم می گردد.

مادر خوانده

شرو استاکمن در جزیره برن بریج در واشنگتن به جهان آمد. بعد از مهاجرت آنها به آمریکا، شرو، بچه گرگی پیدا نموده و با بی میلی و تنها به خاطر دلسوزی او را در خانه نگه داشت اما کم کم به او علاقه مند شده و حتی چندی بعد در سال 2008 کتابی درباره زندگی گرگش به نام روزهای گرگی به چاپ رساند.

پس از مدتی کتاب های دیگری نیز با موضوع زندگی حیوانات منتشر کرد که همین امر باعث شد تا به او لقب نویسنده حیوانات داده گردد. هم اکنون شرو، چارلی - گرگ شرو- را علت اصلی موفقیتش می داند. او به غیر از چارلی یک گربه، یک سگ، یک گاو و یک اسب نیز دارد.

سوسمارهای مودب

در سال 1986 هنری اسچیفبرگ، تصمیم گرفت تا لقب خود را با توجه به علاقه شدیدی که به مارمولک ها و سوسمارهای کوچک داشت، تغییر دهد و از آن موقع بود که به هنری عشق سوسمار مشهور شد. هنری هم اکنون 54 سال دارد و سه سوسمار کوچک، صمیمی ترین دوستانش به حساب می آیند.

سوسمارهای هنری به صدای گیتار علاقه بسیاری دارند و با هنری روی کاناپه دراز کشیده و تلویزیون دیدن می نمایند. هنری به سوسمارهای خود اعتماد بسیاری دارد و از بودن با آنها احساس ناراحتی نمی نماید. سوسمارهای هنری عادت دارند تا هر روز قبل از صبحانه، حمام نمایند.

حیوانات بو گندو

دبورا کیپریانی 51 ساله از جمله کسانی است که ترجیح می دهد در خانه خود حیوانات عجیب وغریبی داشته باشد. دوستان صمیمی دبورا، راسوهای سیاه و سفیدی هستند که ممکن است با کوچک ترین خطر، بویی متعفن از خود ایجاد نمایند که می تواند هر جنبنده ای را به سرعت فراری دهد.

دبورا هر روز ساعت شش صبح بیدار می گردد تا به راسوهایش صبحانه بدهد و روزی دو بار مجبور است خانه خود را با محلول های ضدعفونی تمیز کند. دبورا در کودکی راسویی را پیدا کرد و از آن در خانه نگهداری می کرد که با مخالفت والدینش، راسو به باغ وحش سپرده شد اما او پس از چندین سال دوباره راسوها را به حیوانات خانگی دیگر ترجیح داد.

سوسمار خانگی

ویکی لوئینگ 52 ساله اهل ملبورن، زنی است که سال هاست از یک سوسمار 14 ساله آب شور به عنوان حیوان خانگی خود نگهداری می نماید. این سوسمار یکی از همبازی های محبوب پسر 15 ساله ویکی است. این سوسمار مانند حیوانات خانگی دیگر، قلاده دارد و هر روز با صاحب خود برای پیاده روی به خیابان های شهر می رود.

ویکی، از نوجوانی به حیوانات خزنده علاقه شدیدی داشت و به همین دلیل شغل مراقبت از آنها را انتخاب نموده بود. او این سوسمار را در سال 1996 در زمانی که تازه به جهان آمده بود، در کنار رودخانه ای خارج از شهر پیدا کرد و آن را به خانه آورد. غذاهایی که سوسمار ویکی دوست دارد، تکه های گوشت قرمز و بال مرغ هستند.

زندگی با شیرها

جیم جابلون 46 ساله بیشتر اوقات خود را به جای گذراندن با دوستانش، با دو شیر درنده به نام های لی و اد می گذراند. او هر روز صبح آنها را تمیز نموده و برای صبحانه به آنها گوشت قرمز می دهد. شیرهای تربیت شده جیم تا به حال در چند فیلم هالیوودی نیز بازی نموده اند.

لی دو ساله و اد سه ساله است و جیم از کودکی از آنها نگهداری نموده است و آنها هم جیم را عضوی از خانواده خود می دانند. جیم در مکانی دورتر از خانه، محلی برای نگهداری شیرها ساخته است و خود نیز بیشتر اوقات خود را با آنها صرف می نماید. لی و اد از بازی کردن با جیم بسیار لذت می برند.

روباه دوست داشتنی

استیو ادگینتون انگلیسی حدود شش سال پیش یک روباه ده ماهه را از مغازه حیوانات خانگی برای نگهداری در منزل خریداری کرد و این روباه، حیوان خانگی محبوب استیو و همسرش شد. البته این زوج به غیر از روباه، یک سگ و سه گربه نیز دارند که همگی با مهربانی و بدون مشکل با یکدیگر زندگی می نمایند.

تمام این حیوانات، عاشق تخم مرغ عسلی هستند که خانم اسنوک - همسر استیو- هر روز برایشان درست می نماید. آنها حتی عادت دارند تا بعد از صرف غذا، قهوه نیز بنوشند. نکته جالب اینجاست که تمام این حیوانات یک اتاق مخصوص به خود دارند.

لاما و سگ کوچولو

نیکل دوئپر آلمانی در خانه خود از یک لامای سه ساله نگهداری می نماید. این شتر لاما از زمان تولد دارای یک پای کوتاه بوده است. لاما تمام این سه سال را در خانه شخصی نیکل زندگی می نموده است و برای خود یک اتاق دارد و همبازی او سگ کوچک نیکل است.

راه رفتن با یک پای کوتاهتر، برای این لاما بسیار سخت است و به همین دلیل این حیوان ترجیح می دهد تا یک گوشه بنشیند. غذای اصلی این شتر، سبزیجات است و نیکل روزی یک بار با دقت و حوصله شتر خود را تمیز می نماید. نیکل حتی با شتر خود برای خرید بیرون هم می رود.

پو و مورچه خوارش

استیو مورچه خواری بود که در هشت ماهگی خانواده خود را به علت بیماری از دست داد. پو این حیوان را پیدا نموده و با خود به خانه آورده و تصمیم گرفت تا استیو را برای خود نگه دارد. استیو علاقه مند است تا درون ماشین لباسشویی بخوابد، بنابراین هنگام روشن کردن ماشین باید مراقب بود تا او در ماشین نباشد.

استیو هم اکنون یاد گرفته تا روی دو پا بایستد، قاشق در دست بگیرد، با قلم مو طرح بکشد و حتی لباس بپوشد یا از یخچال نوشیدنی بردارد. این مورچه خوار خانگی بیرون از خانه را دوست ندارد وترجیح می دهد همواره در خانه بماند. استیو البته برترین دوست پو هم به شمار میرود.

جادوگر شیرها

کوین ریچاردسون 33 ساله از کودکی ارتباط بسیار خوبی با حیوانات داشت و هم اکنون در یکی از منطقه ها حفاظت شده آفریقا در میان تعدادی از شیرهای وحشی زندگی می نماید. رابطه بسیار خوب او با این شیرها باعث شده تا به او لقب جادوگر شیرها داده گردد.

کوین ده سال است که به تربیت شیرها مشغول بوده و آنها را از کودکی طبق سلیقه خود تربیت می نماید. او برای تربیت شیرها از چوب و شلاق استفاده نمی نماید و تنها راه رام کردن آنها را رفتار مسالمت آمیز و صبر و حوصله می داند. کوین معتقد است اگر شیرها به انسان اعتماد داشته باشند، هرگز به او آسیبی نخواهند رساند، حتی اگر بسیار گرسنه باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، زندگی با عجیب ترین حیوانات خانگی ؛ از مورچه خوار گرفته تا خیابان گردی با تمساح و بغل کردن ببر خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، زندگی با عجیب ترین حیوانات خانگی ؛ از مورچه خوار گرفته تا خیابان گردی با تمساح و بغل کردن ببر خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید