سکوت محض اسکوچیچ هنگام خروج از ایران ، کنایه دستیار دراگان به کی روش ، در ناامیدی به آنها یاری کردیم اما رویای جام جهانی را از ما گرفتند

به گزارش وبلاگ ساختمان، ماریو تات، دستیار اسکوچیچ به اخراج درگان از تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

سکوت محض اسکوچیچ هنگام خروج از ایران ، کنایه دستیار دراگان به کی روش ، در ناامیدی به آنها یاری کردیم اما رویای جام جهانی را از ما گرفتند

به گزارش وبلاگ ساختمان آنلاین، سرمربی سابق تیم ملی، دراگان اسکوچیچ، دو هفته پس از برکناری رسمی به وسیله فدراسیون فوتبال پایان شب گذشته تهران را به مقصد کشورش کرواسی ترک کرد. اسکوچیچ که در این مدت برای تفاهم اقتصادی و رسیدگی به قراردادش در تهران مانده بود و بعد از مدتی از هتل المپیک به هتل هما نقل مکان نموده بود، ساعت 23 دیشب از ایران رفت. اسکوچیچ که از این اتفاقات یک ماه اخیر به شدت دلخور، عصبانی و ناراحت به نظر می رسید، برخلاف جامعه فوتبال، بازیکنان تیم و اطرافیانش، هنوز با این جدایی کنار نیامده و معین نیست تا چه زمانی این خشم و ناراحتی را با خود به دوش خواهد کشید.

در این مدت از دستیاران سابق اسکوچیچ، علی اصغر قربانعلی پور و راهنماییی مترجمش بیش از بقیه با او در ارتباط بودند و برای بدرقه این سرمربی به فرودگاه هم رفتند. کوشش ها برای مصاحبه با اسکوچیچ هم بدون نتیجه باقی ماند و سرمربی کروات ترجیح داد گفت وگویی پیش از خروجش از ایران نداشته باشد.

  • واکنش رسمی به لغو ملاقات مهم تیم ملی | سومین حریف تدارکاتی شاگردان کی روش معین شد

به نقل از تی پورتال، ماریو تات مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت. او گفت: دو هفته از این تصمیم گذشته است اما هنوز نمی توانیم بفهمیم چه اتفاقی اتفاق افتاده است. این تصمیم خیلی برای ما ناراحت نماینده بود زیرا ما کوشش، انرژی و دانش زیادی را صرف کردیم. در موقعیتی نسبتاً ناامیدنماینده به آنها یاری کردیم و ما پیروز شدیم آنها را به جام جهانی ببریم و به عنوان پاداش این کار، اخراج شدیم.

او درباره علت اخراج اسکوچیچ از راهنمایی ایران نیز گفت: شرح منطقی نداریم. فشار دائمی وجود داشت و در طول دوره مقدماتی انواع و اقسام داستان ها را شنیدیم مثلا این داستان که در تیم افرادی بودند که متحد نبودند. ما واقعاً از آنچه پشت سر ما انجام می شد مطلع نبودیم. آنها اعلام کردند که به خاطر مشکل بی انضباطی، این تصمیم گرفته شد اما من یک سوال دارم؛ چگونه می توانیم با بی انضباطی تیمی یک دست و یک دل داشته باشیم که در 18 بازی 15 برد ثبت کند؟ در یک ملاقات بی اهمیت برابر کره شکست خوردیم در حالی که قبل از این ملاقات جواز حضور در جام جهانی را کسب نموده بودیم. یعنی در یک مسابقه کاملاً بی اهمیت باختیم. این دلایل پیش پا افتاده هستند.

او در پاسخ به این سوال که ایران می تواند راحت و یک طرفه قرارداد را فسخ کند؟ گفت: همانطور که می بینیم، آنها می توانند همه چیز را انجام دهند. ما تا خرداد 2023 قرارداد داریم یعنی حضور ایران در بازی های جام ملت های آسیا را تضمین نموده ایم. بنابراین کارلوس کی روش پرتغالی پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. این شرایط، عجیب و غریب است و ما بسیار ناامید هستیم. به هر حال این فوتبال مدرن است، مربیان کالاهای مصرفی هستند، با استرس و فشار زیاد کار می نمایند و خیلی چیزها فقط به آنها یعنی ما بستگی ندارد و ما به سادگی باید این را بپذیریم.

تات ادامه داد: باز هم می گویم، جای تاسف بزرگی باقی می ماند، زیرا ما با جاه طلبی بزرگ آمدیم تا ایران را به جام جهانی برسانیم. در نهایت به آن رسیدیم و با کوشش و اراده بسیار شایسته حضور در جام جهانی بودیم. ما این فرصت را پیدا نکردیم و رویای ما را گرفتند زیرا چنین فرصت هایی در زندگی زیاد پیش نمی آید. راستش را بخواهید اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سختی برای او بود اما زندگی ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سکوت محض اسکوچیچ هنگام خروج از ایران ، کنایه دستیار دراگان به کی روش ، در ناامیدی به آنها یاری کردیم اما رویای جام جهانی را از ما گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت محض اسکوچیچ هنگام خروج از ایران ، کنایه دستیار دراگان به کی روش ، در ناامیدی به آنها یاری کردیم اما رویای جام جهانی را از ما گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید