عرضه فصل دوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2 به عقب افتاد

به گزارش وبلاگ ساختمان، بازی وارزون 2.0 (Warzone 2.0) و جنگاوری مدرن 2 (Modern Warfare 2) دو عدد از عناوین به شدت پیروز شرکت اکتویوژن هستند. سازنده این عناوین Infinity Ward بوده که توانسته بازی های بسیار خوبی را طراحی کند. وارزون 2.0 یک عنوان آنلاین رایگان بوده که کاربران زیادی در سرتاسر جهان دارد. از طرفی جنگاوری مدرن 2 نیز یک بازسازی کامل از عنوان قبلی بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

عرضه فصل دوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2 به عقب افتاد

مکانیسم بخش آنلاین جنگاوری مدرن 2 و وارزون 2.0 به شکل فصلی است. به این حالت که محتوای تازه به این عناوین به صورت چندماه یک بار و با یک فصل به بازی اضافه خواهد شد. فصل 1 این دو بازی عملکرد خوبی داشت و هواداران منتظر فصل 2 هستند.

در ابتدا قرار بود که فصل 2 بازی های جنگاوری مدرن 2 و وارزون 2 در 12 بهمن (1 فوریه) عرضه گردد. حال اینطور که اعلام شده عرضه این فصل به مدت 2 هفته با تأخیر روبرو شده است. در اکانت توییتر ندای وظیفه (Call of Duty) گفته شده که سازندگان به نظرات کاربران توجه نموده اند. به همین علت تغییرات زیادی بر این اساس روی بازی ایجاد شده است.

فصل 2 محتوای تازه بسیار زیادی خواهد داشت. از طرفی حالت Resurgence نیز بازخواهد گشت. یک نقشه کوچک نیز به بازی وارزون 2 اضافه شده است. یکی دیگر از مواردی که قرار است به بازی اضافه گردد حالت Ranked بوده که رقابت را در این دو بازی به شدت زیاد می نماید. مانند همواره سلاح و نقشه تازه نیز در فصل 2 به این دو بازی اضافه خواهد شد.

به زودی ما شاهد اطلاعات بیشتری در خصوص فصل 2 جنگاوری مدرن 2 و وارزون 2 خواهیم بود. بعضی مثال مقداری تغییرات اساسی روی بخش گولاگ (Gulag) در بازی وارزون 2 ایجاد شده است.

یکی از مواردی که قبل از عرضه فصل 2 به بیرون درز کرد، بعضی از نقشه های این فصل بود. برای مثال نقشه قلعه (Castle) به بازی اضافه شده است. این نقشه در ابتدا در بازی ندای وظیفه: جهان در جنگ (World at War) بود. سپس شرکت سازنده آن را برای بازی ونگارد (Vanguard) نیز بازسازی کرد. در کنار این موارد یکی از اپراتور بازی بازسازی ندای وظیفه: جنگاوری مدرن (Modern Warfare) نیز باز خواهد گشت.

تا اینجا جنگاوری مدرن 2 و وارزون 2 هر دو عملکرد بسیار خوبی داشتند. با این حال Infinity Ward باید کوشش کند تا کاربران خود را از دست ندهد. یکی از نکات جالب این است که این شرکت به نظر کاربران توجه زیادی نموده و به همین علت عرضه فصل 2 را با تأخیر روبرو کرد. این خبر برای بسیاری از هواداران خوشایند نیست. با این حال با یک فصل کامل تر روبرو خواهند شد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,695,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,163,400 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,100,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,470

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه فصل دوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه فصل دوم وارزون 2 و مدرن وارفر 2 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید