فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک فراوری شد

به گزارش وبلاگ ساختمان ؛ فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و فراوری شد.

فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک فراوری شد

فیلم نامه افسانه کوه ننوک بعد از دو فیلم کوتاه دوآل پا و رنگارنگ، سومین فیلم کوتاه داستانی و اقتباسی مرادی است که بر اساس افسانه ژاپنی اوبا سوته -رها سازی یک پیرزن، نگارش شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: شهاب سنگی بزرگ به دریای هرمز برخورد می نماید و به همین علت، ماهی های آن منطقه تغییر ژنتیک پیدا می نمایند و دیگر قابل خوردن نیستند و از طرف دولت گروهی مامور می شوند که دریا را ببندد. اهالی از فرط گرسنگی مجبور می شوند که به صورت پنهانی از دریا ماهی صید نمایند. ناآگاه از اینکه خوردن این ماهی ها ممکن است چه بلایی سرشان بیاورد.

افسانه کوه ننوک هشتمین تجربه کارگردانی محمدرضا مرادی است و این کارگردان، فراوری سه فیلم کوتاه دانشجویی قاب خاطره، موبدان معبد پاک و فرفره آیت، انیمیشن کوتاه تریو قجری، فیلم کوتاه تجربی زندگی کاغذی و دو فیلم کوتاه داستانی و اقتباسی دوآل پا و رنگارنگ را در کارنامه خود دارد.

میلاد اشکالی، تیما تقی زاده و زینب گلزاری، بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه فانتزی و علمی و تخیلی ساخته شده است، به عنوان بازیگران اصلی نقش آفرینی نموده اند.

تهیه نمایندگان این فیلم کوتاه آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی هستند. کارگردان اثر محمدرضا مرادی، نویسندگان آن محمدرضا مرادی و گلسا غفاری، دستیاران کارگردان، ندا منفرد و حسن کوه پیکر، مدیر فیلمبرداری، مهدی رضایی، دستیاران تصویر و نور، عباس شیرمحمدی، حمیدرضا حسن پور، جلال حسنی، مهدی افشاری و حسین دباغ طهماسبی هستند. مدیر صدابرداری کار، امیر نخجوان، دستیار صدا، سید زاهد رئیسی، و طراح صحنه و لباس، محمدرضا مرادی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید