سینما

تبدیل فایل MKV به MP4 در ویندوز؛ آنالیز 4 روش کاربردی

تبدیل فایل MKV به MP4 در سیستم عامل ویندوز کار آسانی است و شما با استفاده از چند روش می توانید به راحتی فایل های MKV را به MP4 تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم چند روش کاربردی را شرح دهیم که برای بیشتر کاربران غیر حرفه ای هم مناسب واقع می شوند.

23 مهر 1402

هر کسی می تواند قهرمان زندگی خودش باشد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، این که اگر جای کسی دیگر بودم شادمان تر بودم و زندگی ام خیلی فرق می کرد ممکن نیست از فکر کسی نگذشته باشد. بارها ممکن است خودمان را در زندگی متفاوت از آنچه که الان داریم تصور کنیم و با مقایسه کردن، ویژگی ها و توانایی هایمان...

29 شهریور 1402

مرد دل شکسته 2000 دلار پول را در خیابان به هوا پرتاب کرد

مرد دلشکسته 2000 دلار پول را در خیابان به هوا پرتاب کرد

22 شهریور 1402

رونق تجاری و جشنواره سینمای ایران و مرگ یک اسطوره ، اینفوگرافی مهم ترین رخدادهای سینمای ایران از 1380 تا 1389

سینمای ایران در دهه 1380، جز در عرصه تجاری، در عرصه بین المللی هم بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. سینما برای سینماروها مهم است و سینما از جامعه و مناسباتش دور نیست.

22 شهریور 1402

دو فیلم مستند کاشی هفت رنگ و هنر منبت شیراز ساخته شده اند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، دو فیلم مستند کاشی هفت رنگ و هنر منبت شیراز ساخته شده اند.

21 شهریور 1402

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ دنیا خاصی که سروش صحت ساخته است را ببینیم یا نبینیم؟

مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ سریال نو سروش صحت است که در ادامه فضا و دنیا خاص او در سریال هایی، چون ساختمان پزشکان، پژمان و لیسانسه ها (3 فصل) است. حتی می توان در این دسته بندی تنها فیلم سینمایی با کارگردانی صحت یعنی دنیا با من برقص را هم قرار داد.

12 شهریور 1402

3 روز سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس؛ مهاجم خارجی کیست؟

تا ساعاتی پیش انتقال مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی نهایی شده بود، اما ناگهان بار دیگر همه چیز طبق خواسته این باشگاه پیش رفت. دست یحیی گل محمدی بار دیگر در پوست گردو ماند و او که با وسواس زیادی این بار در پی جذب مهاجمی شش دانگ برای حل معضل خط حمله تیمش...

7 شهریور 1402

این دختر بچه با جانوران وحشی بزرگ شده!

او از کودکی با حیوانات وحشی بزرگ شده است. به جای اینکه دوستانش بچه ها همسن و سال خودش باشند، مار، فیل، شترمرغ و پلنگ رفقای دوست داشتنی او هستند و با آن ها بازی می نماید. نام او تیپی دوگره است.

22 مرداد 1402

سریال تهاجم پنهان کجای خط زمانی مارول قرار گرفته است؟

داستان تهاجم پنهان با ریتم ملایم آغاز شده و حالا بخشی از دنیای سینمایی مارول است. رویداد تهاجم پنهان در کمیک های مارول یک رویداد بزرگ است که بخش بزرگی از شخصیت های مارول را درگیر می نماید، از انتقام جویان گرفته تا چهار شگفت انگیز. تا اینجا سریال تهاجم...

26 تیر 1402

فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک فراوری شد

به گزارش خبرنگاران ؛ فیلم کوتاه افسانه کوه ننوک به کارگردانی محمدرضا مرادی، نویسندگی محمدرضا مرادی و گلسا غفاری و تهیه کنندگی آتنا نعمتیان و محمدرضا مرادی، در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و فراوری شد.

7 تیر 1402

کشتی گیری که حسن یزدانی را می ترساند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه در بخش زنان و مردان در حالی از20 تا 24 ژوئن (30 خرداد تا سوم تیرماه) در شهر کاسپیسک داغستان روسیه برگزار گردید که در نهایت نفرات برتر اوزان دهگانه مردان این کشور تعیین شد.

4 تیر 1402

این مجری خیلی ها را پای تلویزیون نشاند اما ...

سروش صحت که از دهه 70 فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه های 80 و 90 با سریال های ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و در ادامه کتاب باز سیلی از مخاطبان را پای گیرنده های تلویزیونی نشاند.

26 خرداد 1402

مرگ یک بازیگر مطرح در سانحه رانندگی

تریت ویلیامز که بیشتر به خاطر بازی در فیلم مو ساخته میلوش فورمن در سال 1979 شناخته شد، بر اثر یک سانحه رانندگی با موتورسیکلت درگذشت.

25 خرداد 1402

تصاویر ، زندگی با عجیب ترین حیوانات خانگی ؛ از مورچه خوار گرفته تا خیابان گردی با تمساح و بغل کردن ببر خانگی

سوسمار، ببر یا حتی یک مورچه خوار به عنوان حیوان خانگی! چراکه نه؟ در جهان افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند به جای نگهداری از یک حیوان بی آزار مانند سگ و گربه، حیوانات خطرناک و پردردسر وحشی در خانه داشته باشند. این افراد ممکن است با این کار حتی جان خود...

3 خرداد 1402

دانلود قسمت 14 سریال رهایم کن (رهایم کن قسمت 14 چهاردهم) حجم رایگان

دانلود قسمت 14 رهایم کن کامل، دانلود رهایم کن قسمت 14، دانلود قسمت 14 رهایم کن کامل، دانلود سریال رهایم کن قسمت چهاردهم، خرید قانونی سریال رهایم کن قسمت 14 حلال دانلود، دانلود فیلم ایرانی رهایم کن قسمت 14، قسمت نو سریال رهایم کن را به صورت قانونی دانلود و...

29 اردیبهشت 1402

حالا بیشتر درباره شیخ بهایی می دانم، هدف از تألیف این کتاب کنجکاوکردن بچه ها درباره آثار تاریخی بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ تا به حال نام شیخ بهایی را شنیده اید؟ کجا این نام به گوش تان خورده است؟ ممکن است دقیقا به یاد نیاوریم که نام این شخصیت را کجا و چطور شنیده یا دیده ایم؛ ولی اگر بیشتر درباره او بخوانیم متوجه می شویم که فعالیت هایش بیش...

3 اردیبهشت 1402

20 مرد مجذوب کننده دهه های گذشته هالیوود در گذر زمان

اگرچه زمان گذشته است، اما شکی وجود ندارد که این مردان هنوز به خاطر حضور در دهه های گذشته هالیوود در یاد ها می مانند.

29 فروردین 1402

لحظه تصادف یک موتورسیکلت با لامبورگینی، تصاویری که تا کنون ندیده اید

تصاویری از تصادف وحشتناک موتورسیکلت با خودرو لامبورگینی را در زیر می بینید.

10 فروردین 1402

اجرای باورنکردنی ChatGPT روی کامپیوتری 40 ساله با MS، DOS

یک مهندس ماهر توانسته کلاینت هوش مصنوعی ChatGPT را در یک کامپیوتر مجهز به سیستم عامل MS-DOS پیاده سازی کند. درنتیجه، با همان خط فرمان می توانید هر سؤالی را از این سیستم قدیمی بپرسید و پاسخش را دریافت کنید.

9 فروردین 1402

گلکسی M54 با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

سامسونگ به تازگی از گوشی میان رده نو خود با نام گلکسی M54 رونمایی کرد؛ محصولی که از لحاظ مشخصات فنی در یک سری از بخش ها از گلکسی A54 که در واقع همتای آن از سری A به شمار میرود اندکی بهتر است.

3 فروردین 1402
تعداد: (127)