قطع برق 49 وزارتخانه، سازمان دولتی، نهاد ملی و بانک در تهران

به گزارش وبلاگ ساختمان، در پی افزایش دمای هوا، شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم امروز چهارشنبه؛ 12 خردادماه هم با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق این کلانشهر، برق 49 اداره پرمصرف را در مرکز قطع کرد.

قطع برق 49 وزارتخانه، سازمان دولتی، نهاد ملی و بانک در تهران

به گزارش گروه مالی وبلاگ ساختمان به نقل از شرکت توزیع برق تهران عظیم، حسین صبوری، مدیرعامل این شرکت از ساختمان های متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شرکت ملی فولاد ایران، مرکز آمار سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی کشور، بانک پارسیان، بانک ملی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به اسم بعضی از اداراتی که امروز مشمول قطع برق شده اند نام برد و اضافه نمود: از آن جا که بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی طی روزهای آینده، انتظار افزایش بیشتر دمای هوا را داریم لازم است تمامی مشترکان، حداکثر صرفه جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند.

وی بعلاوه با بیان این که در ادامه برخورد با ادارات پرمصرف، امروز هم برق 49 دستگاه اجرایی در تهران قطع شد، گفت: مهم ترین کمکی که مشترکان بخش خانگی می توانند به ما در تأمین برق نمایند خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات 12 تا 18 است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم بعلاوه از ادارات و صنایعی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق دارند قدردانی کرد و گفت: گزارش عملکرد ادارات در حوزه مدیریت مصرف برق به شکل هفتگی، تهیه و به استانداری تهران ارسال می گردد.

صبوری به همین دلیل از ادارات و دستگاه های اجرایی مرکز خواست تا به منظور جلوگیری از بروز خاموشی احتمالی به ویژه در بخش خانگی شهر تهران، اجرای مصوبات هیأت وزیران در مورد مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قطع برق 49 وزارتخانه، سازمان دولتی، نهاد ملی و بانک در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع برق 49 وزارتخانه، سازمان دولتی، نهاد ملی و بانک در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید