قیمت چانگان CS35 پلاس اعلام شد ، سود 17 درصدی چانگان برای سایپا

به گزارش وبلاگ ساختمان، قیمت چانگان CS35 پلاس رسماً به وسیله سایپا اعلام شد. این محصول وارداتی سایپا مقرون به صرفه قیمت نخواهد بود و به زودی شرایط فروش آن اعلام خواهد شد.

قیمت چانگان CS35 پلاس اعلام شد ، سود 17 درصدی چانگان برای سایپا

بیت ران - محمد فتح اللهی - گروه خودروسازی سایپا عصر روز گذشته قیمت فروش چانگان CS35 پلاس را در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان خاطرنشان کرد.

محمد علی تیموری روز گذشته خاطرنشان کرد که قیمت تمام شده درب گمرک برای چانگان حدود 900 میلیون تومان است. سایپا سود 17 درصدی برای این مبلغ در نظر می گیرد که نهایتاً بهای فروش آن بیشتر از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نخواهد بود.

چانگان CS35 پلاس از منظر فروش در بازار خودرو چین در جایگاه یازدهمین کراس اوور کامپکت پر فروش واقع شده است. در طول یک سال قبل 62/5 هزار دستگاه از این کراس اوور چانگان در بازار خودرو چین به فروش رسید که رقم قابل قبولی است.

معینات فنی چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس با دو موتور در بازار چین عرضه می گردد. موتور 1/6 لیتری تنفس طبیعی و 1/4 لیتری مجهز به توربوشارژ. تمامی نسخه هایی که با موتور 1/6 لیتری در بازار چین به فروش می رسند با گیربکس دستی و CVT فروخته می شوند.

مدل 1/4 لیتری که با کد JL473ZQ9 فراوری می گردد گزینه اصلی مونتاژ در گروه سایپا است. این موتور 157 اسب بخار نیرو فراوری می نماید و این نیرو در دور موتور 5500 در دسترس راننده واقع شده است.

گشتاور خروجی موتور 1/4 لیتری نیز نیز به 260 نیوتن متر می رسد. پیک گشتاور اعلامی برای این موتور نیز بین دورهای 1500 تا 4000 است. ضریب کمپرس موتور 1/4 لیتری CS35 پلاس به اندازه 10/5 به یک عنوان شده است.

نیروی این موتور توربو به وسیله گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ (DCT) به محور جلو منتقل می گردد. این گیربکس از نوع Wet است. به همین دلیل احتمال داغ شدن آن در رانندگی های پر فشار کمتر از سایر چینی هایی است که با جعبه دنده دبل کلاچ خشک در ایران عرضه شدند.

آپشن های چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس

کراس اوور چینی سایپا با چندین تریم داخلی در چین قابل خرید است. جالب اینجاست که چانگان برای هر نسخه، یک تریم داخلی با فرمانی متفاوت را عرضه می نماید.

آپشن های نسخه فول 1/4 لیتری WDCT شامل رینگ های 18 اینچی، ترمز ABS و EBD، سامانه های کنترل کشش و پایداری، هشدار نبستن کمربند ایمنی راننده، نمایشگر فشار باد تایرها، ایربگ های راننده و سرنشین کناری، ایربگ کناری برای صندلی های ردیف اول، ایربگ های پرده ای برای ردیف دوم، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل آداپتیو، Mode های رانندگی، استارت/استاپ موتور، پارک اتوماتیک، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری ها، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار برخورد، ترمز اتوماتیک، سانروف پانورامیک بازشو، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، برف پاکن عقب و درب صندوق عقب برقی است.

در فضای داخلی خودرو نیز شاهد چرم صندلی ها، تنظیم دستی فرمان، مانیتور لمسی 10/25 اینچی، دوربین ثبت وقایع، شارژر بدون سیم موبایل، تنظیم برقی صندلی راننده، زیر آرنجی ردیف اول و دوم، جا لیوانی ردیف دوم، بلوتوث، قابلیت استارت با ریموت، 6 بلندگو برای سیستم صوتی، چراغ های جلو و عقب LED، سنسور باران حساس به سرعت، ایرکاندیشن تک نقطه ای با فیلتر pm2.5 و خروجی تهویه برای سرنشینان عقب هستیم. اما این احتمال وجود دارد که چانگان CS35 پلاس با چنین معیناتی به وسیله گروه سایپا عرضه نگردد.

قیمت لاستیک خودرو در بازار / جدول قیمت انواع مدل لاستیک خودرو

متقاضیان خودرو بخوانند / تحویل 3 ماهه و آزادی پول های مسدودی از فردا

اندازه ارزبری فراوری خودرو داخلی و مونتاژی چقدر است؟

اولویت بندی تحویل خودروها معین شد / اعلام جزئیات زمان تحویل خودروها

منبع: بیت ران

به "قیمت چانگان CS35 پلاس اعلام شد ، سود 17 درصدی چانگان برای سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت چانگان CS35 پلاس اعلام شد ، سود 17 درصدی چانگان برای سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید