چرا تور دبی انتخاب مناسبی برای بازدید در سال 1402 است؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، دبی یکی از پیچیده ترین، آینده نگرانه ترین، متصل ترین و دنیا وطن ترین شهرهای دنیا است. ساکنان آن از بیش از 180 کشور مختلف و 105 ملیت مختلف با هم زندگی می نمایند.تور دبی یک مقصد توریستی پررونق با مجموعه ای از گزینه ها برای خرید، غذا خوردن، معاشرت و تفریح است. چه پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، سافاری در صحرا، جت اسکی، چتربازی یا پارک های موضوعی را ترجیح دهید، جاذبه های گردشگری مختلفی برای شما در تور مقرون به صرفه دبی وجود خواهد داشت.دبی یکی از امن ترین شهرهای دنیا است و امارات در رتبه دوم امن ترین کشور دنیا واقع شده است. دبی عملاً عاری از جرم است زیرا پلیس دبی حداکثر ایمنی را برای مسافران تور لحظه آخری دبی تضمین می نماید.

چرا تور دبی انتخاب مناسبی برای بازدید در سال 1402 است؟

دبی مرکز هنر و طراحی مدرن خاورمیانه است. این شهر خانه اپرای دبی، منطقه طراحی دبی و برج خلیفه است با سایت توریاب | touryabtravel.com همراه شوید تا تعدادی از نمادین ترین زیرساخت های شهر را برای بازدید در تورهای دبی نام ببریم.

برای تورهای دبی در تابستان 1402 برنامه ریزی می کنید؟

دبی مرکز تجارت و بازرگانی برای خاورمیانه و شرکت های بزرگ دنیا است و رویدادهای تجاری دنیای زیادی برگزار می نماید.دبی به زودی میزبان اکسپو 2023 با تعداد زیادی فرصت شغلی خواهد بود. به عنوان یک دانشجو در دبی، فرصت هایی برای کارآموزی، کار پاره وقت و بعلاوه مشاغل تمام وقت در مشاغل مختلف وجود دارد.دبی یک مرکز دانش بین المللی است که به دانشجویان از سراسر دنیا این فرصت را می دهد تا مدارک معتبر بین المللی را کسب نمایند. هریوت وات به عنوان اولین دانشگاه بریتانیایی که در شهر آکادمیک بین المللی دبی افتتاح شد، در قلب این ماموریت قرار گرفته است.دبی یک مرکز حمل و نقل دنیای است که شرق و غرب را به هم متصل می نماید. در داخل شهر می توان با استفاده از اتوبوس های عمومی، اتوبوس های آبی، تراموا و سیستم مترو به راحتی رفت و آمد کرد. تاکسی ها نیز فراوان و با ارزش هستند.

آشنایی با جاذبه های گردشگری در تور دبی

  • پایکوبی فواره دبی

یکی از مجذوب کننده ترین جاذبه های گردشگری دبی، فواره دبی است که هر روز هزاران بازدید نماینده تور دبی را به وجد می آورد. فواره دبی با بیش از 900 فوت طول - معادل بیش از دو زمین فوتبال - در دریاچه 30 هکتاری برج واقع شده است و با مجموعه ای از ملودی های مختلف اجرا می نماید.این فواره دارای طراحی منحصربه فردی است که شامل پنج دایره با مقدار های مختلف و دو قوس است و دارای نازل های قدرتمند آب است که آب را تا ارتفاعات چشمگیر پرتاب می نماید. بیش از 6600 سوپرلایت WET - پیشرفته ترین چراغ های فواره بزرگ رشته ای موجود امروزی - و 25 پروژکتور رنگی طیف بصری بیش از 1000 حالت مختلف آب را ایجاد می نمایند در حالی که 50 پروژکتور رنگی طیف کاملی از رنگ را با خروجی کل 1.5 میلیون لومن ارائه می دهند. این فواره با طیف وسیعی از آهنگ های مختلف از کلاسیک گرفته تا موسیقی معاصر عربی و دنیای اجرا می نماید. هنگامی که این فواره کار می نماید، در هر لحظه بیش از 22000 گالن آب در هوا وجود دارد.

  • برج خلیفه

برج خلیفه تجربه تور دبی متفاوت از ارتفاع 450 متری (1400 فوت) در هوا است. در حالی که منظره نفس گیر است، این تجربه در سطحی کاملا فرق دارد. شما بعلاوه این شانس را دارید که از زیباترین ساعت دبی یعنی ساعت طلایی لذت ببرید. منظره غروب خورشید با چراغ های درخشان شهر و صحرا که در یک تابش خیره نماینده قرمز جادویی پیچیده شده است. برای دیدنی منظره 360 درجه از شهر، دریا و صحرا به تراس روباز برج خلیفه بروید. بازدید شما شامل:

  • ارائه چند رسانه ای در خصوص تاریخ دبی و ساخت و ساز ساختمان
  • آسانسورهای سریع با صفحه نمایش LCD
  • عرشه های مشاهده شیشه ای در طبقات 124 و 125

هر شنبه و یکشنبه طبقه 124 از ساعت 05:00 (UTC+4) پذیرای بازدیدنمایندگان است تا از منظره ها خیره نماینده دبی لذت ببرند و زیبایی طلوع خورشید را از ارتفاع 452 متری دیدن نمایند برای یک صبحانه رایگان به سمت کافه واقع در طبقه همکف در مسیر دبی مال حرکت نمایند.

  • بلیط آکواریوم آتلانتیس حفظه های گمشده.

ویرانه های مرموز شهر گمشده آتلانتیس را که برای هزاران سال در ته اقیانوس فراموش شده است، کشف کنید. این در آکواریوم The Lost Chambers زنده می گردد، جایی که می توانید زندگی هزاران موجود زیر آب را کاوش کنید و از نزدیک با ماهی ها در اشکال و مقدار ها آشنا شوید.بیش از 20 نمایشگاه چشمگیر حیات دریایی برای کشف وجود دارد، اما چیزی که این آکواریوم را شبیه هیچ آکواریوم دیگری نمی نماید، افسانه ای است که ایجاد آن را احاطه نموده است. یک سری از معابر و ویرانه های غوطه ور در حین ساخت استراحتگاه ظاهراً کشف شد. خرابه هایی که گمان می رود ویرانه های شهر گم شده باشد. در حالی که نه تنها در خصوص آبزیان بلکه تاریخ و فرهنگ آتلانتیس را نیز یاد می گیرید، خودتان آن را بیابید.

  • نمایش پاناروما از برج پالم

The View در سطح 52 برج نمادین پالم با ارتفاع 240 متر، منظره ای پانوراما و 360 درجه از نخل جمیرا، خلیج عربی و فراتر از آن را ارائه می دهد. از بین سه گزینه مختلف، پذیرش عمومی، مسیر سریع و VIP انتخاب کنید. هم برای بلیط های ورودی عمومی و هم برای بلیط های مسیر سریع، از منظره تراس در فضای باز لذت خواهید برد، در حالی که بلیط VIP به شما یک صندلی در سالن پریمیوم می دهد.سفر خود را در میدان پشت بام مرکز خرید نخیل آغاز کنید، جایی که می توانید موزه و گالری اختصاص داده شده به ایجاد نخل جمیرا را کشف کنید. از آنجا به آسانسوری بروید که شما را به رصدخانه بالای برج پالم می برد. هنگامی که از منظره خیره نماینده از بالا لذت بردید، می توانید در کافه The View سوخت گیری کنید یا در فروشگاه هدیه در پشت بام Nakheel Mall گشت و گذار کنید.

  • آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

اگر با خانواده خود به دبی می آیید، پس اینجا برترین مکان برای شماست! واقع در مرکز خرید دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا را که برای یک سفر خانوادگی مناسب است، کاوش کنید. با قدم زدن حیرت انگیز در تونل 48 متری آکواریوم در سطح زمین آغاز کنید. در باغ وحش زیر آب در سطح 2 ادامه دهید، جایی که می توانید سه منطقه زیست محیطی را کشف کنید. جنگل های بارانی، ساحل سنگی و اقیانوس زنده. در باغ وحش زیر آب، موجودات مختلفی مانند سمورها، پیرانا، شیرماهی، خرچنگ های عنکبوتی غول پیکر، اسب های دریایی، مارماهی های باغی، کمان ماهی، موش های صحرایی آبی، ماهی پارویی، سیچلایدها و بسیاری از حیوانات آبزی شگفت انگیز دیگر را در 40 نمایشگر آبی مشاهده کنید.

سایت توریاب با سئو سایت برای صفحه اول گوگل کوشش می نماید جدا از فراوری محتوا یونیک و منحصر به فرد با طراحی و ریدایزین تازه همراه با الگوریتم های گوگل سعی در تجربه کاربری یا پیج اکسپرینس بهینه با صفحات موبایل فرندلی و ریسپانسیو برای شما کاربران عزیز دارد که نتیجه تمامی این کوشش ها اینست که شما به راحتی در منوهای سایت با گوشی می توانید تور خود را رزو کنید.

منبع: فرارو

به "چرا تور دبی انتخاب مناسبی برای بازدید در سال 1402 است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تور دبی انتخاب مناسبی برای بازدید در سال 1402 است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید