میزبانی ارومیه در AVC تصویب شد، درخواست داورزنی برای برگزاری سه رویداد مهم آسی

به گزارش وبلاگ ساختمان، میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

میزبانی ارومیه در AVC تصویب شد، درخواست داورزنی برای برگزاری سه رویداد مهم آسی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساختمان، جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته (شنبه 27 خرداد) به میزبانی شهر گریسک و با حضور اعضای هیات رئیسه، چون دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برگزار گردید و در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 به تصویب رسید.

پیش از این و با درخواست و پیگیری مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت ها، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در راستای ارج نهادن به علاقمندی استان ها و شهرستان به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهر های علاقمند، این موضوع را با مسئولین کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح نموده بود و در نشست روز گذشته میزبانی ایران در این رقابت ها به صورت رسمی از تهران به ارومیه تغییر یافت.

بعلاوه در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا دکتر داورزنی برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2025، رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024 و قهرمانی جوانان آسیا 2024 اعلام آمادگی کرد تا جمهوری اسلامی ایران یکی از نامزد های اصلی برای میزبانی این مسابقات گردد.

آنالیز رویداد های برگزار گردیده سال 2022 و منظره و برنامه های والیبال آسیا در سال 2023 بخش دیگری از جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیات رئیسه این نهاد والیبالی آسیا رسید.

بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از 28 مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میزبانی ارومیه در AVC تصویب شد، درخواست داورزنی برای برگزاری سه رویداد مهم آسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ارومیه در AVC تصویب شد، درخواست داورزنی برای برگزاری سه رویداد مهم آسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید