نارضایتی ساوت گیت از تساوی برابر اسکاتلند

به گزارش وبلاگ ساختمان، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از تساوی برابر اسکاتلند در یورو 2020 راضی نیست. او درباره تعویض هری کین هم شرح داد.

نارضایتی ساوت گیت از تساوی برابر اسکاتلند

به گزارش وبلاگ ساختمان و به نقل از اسپورت، جدال حساس تیم ملی فوتبال انگلیس برابر اسکاتلند برنده نداشت و با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

گرت ساوت گیت در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می کنم که یک شب تلخ و ناامید کننده برای ما بود. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. باید به ستایش از بازیکنان اسکاتلند پرداخت. آنها شجاعانه بازی کردند و شایسته این تساوی بودند.

او ادامه داد: آنچه را که باید برای پیروزی انجام می دادیم انجام ندادیم. می دانم که این تساوی برای طرفداران ناامید کننده بود اما باید آنها هم واقعیت را بدانند و هر چه سریع تر آن را فراموش کنیم و با قدرت راه خود را ادامه دهیم.

او درباره تعویض هری کین با راشفورد گفت: احتیاج بیشتری به تحرک عقب داشتیم. به این نتیجه رسیدیم که راشفورد می تواند یاری زیادی به ما کند. در آن لحظه باید تصمیم می گرفتم. باید تصمیماتی را بگیریم که به سود تیم باشد و من هم همین کار را کردم. در بازی امشب خوب بازی نکردیم و باید در بازی سرانجامی جبران کنیم. تیم ما جوان است و به تجربه بیشتری احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نارضایتی ساوت گیت از تساوی برابر اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی ساوت گیت از تساوی برابر اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید