طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم تازه ، اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد

به گزارش وبلاگ ساختمان، درخشش مهدی طارمی با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا راستا انتقال این بازیکن به آرسنال را هموارتر نموده است.

طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم تازه ، اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد

به گزارش وبلاگ ساختمان آنلاین، خبر علاقه تیم آرسنال انگلیس به مهدی طارمی جدی تر از قبل دنبال می گردد و نشریه انگلیسی جهت انتقال مهاجم پورتو را با توجه به درخشش ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا برای آرسنال آسان تر نموده است.

طارمی در بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا در فزونی سه گله تیم پورتو مقابل لورکوزن 2 گل به ثمر رساند تا همچنان یکی از ارکان اصلی تیم پورتو در نتایج درخشان این تیم پرتغالی باشد. مهاجم ایرانی در بازی رفت هم مقابل نماینده آلمان درخشید تا از این تیم به عنوان سکوی پرواز طارمی به لیگ انگلیس نام برده گردد.

  • عکس | طرفدار پورتو مهدی طارمی را قسم داد | درخواست ویژه از ستاره ایرانی به زبان فارسی

مهدی طارمی از هفته گذشته در رادار آرسنال واقع شده است. طبق نشریات انگلیسی میکل آرتتا عزم خود را جزم نموده تا ستاره ایرانی را در زمستان شکار کند.

گلزنی و درخشش طارمی مقابل یاران آزمون به نوعی نفع او شد. نشریه سان انگلیس به این موضوع پرداخت و نوشت: مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با درخشش مقابل لورکوزن و زدن دو گل نشان داد گزینه ای عالی برای آرسنال است.

آرسنال برای اینکه در فصل دوم هم بتواند به روند کسب نتایج خوب خود ادامه دهد و در خاتمه بتواند قهرمان لیگ گردد روی طارمی حساب باز نموده و می خواهد این ستاره ایرانی گلزن را زمستان جذب کند تا در نیم فصل دوم در کنار ژسوس بازی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم تازه ، اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم تازه ، اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید