نمایشگاه کتاب با موضوع مهاجرت در کتابخانه مرجع کانون برپا می گردد

به گزارش وبلاگ ساختمان (ایبنا)، این نمایشگاه که با عنوان خورشید هنوز یک ستاره است برپا می گردد، در ادامه برگزاری نمایشگاه های کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری است که هر ماه به یک موضوع اختصاص دارد.

نمایشگاه کتاب با موضوع مهاجرت در کتابخانه مرجع کانون برپا می گردد

اسامی بعضی کتاب های موجود در نمایشگاه خورشید هنوز یک ستاره است عبارت اند از: آواره بی خورشید نوشته محمدهادی محمدی، می خوای با من دوست بشی اثر سوسی مورژنسترن با ترجمه بیتا ترابی، یک قدم تا بهشت نوشته آن نا با ترجمه مامک بهادرزاده، کشتزارهای وطن نوشته ماریتا کانلن مک کنا با ترجمه محبوبه نجف خانی، خانه خودمان اثر سینتیا کادوهاتا با ترجمه شقایق قندهاری و جنگ که تمام شد بیدارم کن نوشته عباس جهانگیریان.

بعلاوه اسامی تعدادی از کتاب های غیرفارسی این نمایشگاه شامل موارد زیر می گردد:

This is me by jamie lee Curtis, painted words by aliki, children of immigration by carola

suarez, orozco plantete mirgrants by sophie lamoureux

لازم به ذکر است علاوه بر نمایشگاه خورشید هنوز یک ستاره است، به بهانه درگذشت زنده یاد احمدرضا احمدی، شاعر بزرگسال و نویسنده کودک و نوجوان، نمایشگاهی از آثار کودک، نوجوان و بزرگسال این شاعر و هنرمند فقید در کتابخانه مرجع برقرار است.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه ها می توانند تا انتها مرداد 1402 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 تا 13 به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه کتاب با موضوع مهاجرت در کتابخانه مرجع کانون برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب با موضوع مهاجرت در کتابخانه مرجع کانون برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید