چرا پسری که دوستش دارم مرا دوست ندارد؟

به گزارش وبلاگ ساختمان، آیا پسری را دوست دارید که به نظر نمی رسد شما هر کاری که می کنید دوست تان داشته باشد. شاید لازم باشد این علائم را بخوانید که چرا او شما را دوست ندارد و نمی خواهد به رابطه قبلی با شما برگردد. تقریباً همه دختران قبلاً این را از خود پرسیده اند که چرا او مرا دوست ندارد.

چرا پسری که دوستش دارم مرا دوست ندارد؟

شما یک پسر را دوست دارید و شما چند نکته را رها می کنید.

اما به نوعی، او یا اشاره های کوچک را نمی بیند یا کاری برای جبران عشق شما به خود انجام نمی دهد.

پس او شما را دوست دارد؟ آیا او گیج شده است؟

چرا او مرا دوست ندارد ؟!

اگر پسری توجه شما را نمی خواهد یا کاری در این زمینه انجام نمی دهد، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که به شما علاقه ای نداشته باشد.

در همه موارد، شاید بهترین گزینه کنار آمدن از او و حرکت به سمت جلو باشد.

اما گاهی اوقات، شما می توانید احساس بهتری داشته باشید که بدانید چرا او شما را نادیده می گیرد. بنابراین اگر به دنبال نشانه هایی هستید که نشان می دهد چرا او شما را دوست ندارد، در اینجا چند ایده خوب برای آغاز وجود دارد که باید به آنها فکر کنید.

شما باید به یاد داشته باشید که همه متفاوت هستند و هر یک از آنها ممکن است دلایل خاص خود را برای عدم علاقه داشته باشند.

اما تقریباً در همه موارد، احتمال زیادی وجود دارد که بهانه او برای عاشق شما نشدن در یکی از این 20 نکته کاملاً جا بگیرد.

1. شما خیلی سخت کوشش می کنید تا او را راضی کنید

باید با راحت دریافت او را تحت فشار قرار دهید. به یاد داشته باشید، مردان تعقیب شدن زیادی را دوست دارند و دوست دارند زنشان ارزش تعقیب کردن را داشته باشد.

2. شما به راحتی در دسترس او هستید

ممکن است بخواهید با در دسترس بودن و تماس با او، یک احساس ماندگار بین خودتان ایجاد کنید. یا ممکن است سعی کنید تمام وقتی را که می توانید با او بگذرانید. انجام این کارها شما را به هم نزدیک نمی نماید، در عوض می تواند او را از چسبندگی وسواسی شما متنفر کند. با حفظ فاصله او را وادار به تمایل به خود کنید تا به دنبال شما باشد.

3. شما از نوع او نیستید

در این مورد کاری نمی توانید انجام دهید. همه ترجیحات خاص خود را از یک شریک زندگی دارند، خواه قد و رنگ موهای دختر یا حتی چیزهای بی اهمیت مانند نحوه خندیدن او باشد. خودتان رو عوض نکنید فقط از او دور شوید و کسی را پیدا کنید که شما را برای آنچه که هستید دوست دارد.

4. شما مانند دوست او هستید

او شما را به عنوان یک دوست می خواهد. آیا او در خصوص دختران دیگری که دوست دارد صحبت می نماید؟ آیا او درباره جزئیاتی که افراد فقط با دوستان نزدیک خود به اشتراک می گذارند صحبت می نماید؟ اگرچه به نظر می رسد نشانه ای از تمایل او به سمت شما باشد اما همچنین می تواند به این معنی باشد که او فقط به عنوان یک دوست دیگر به شما نگاه می نماید که مجبور نیست شما را تحت تأثیر خود قرار دهد.

5. او شخص دیگری را دوست دارد

بعضی اوقات، ممکن است کمی دیر متوجه شوید اما ممکن است او شخص دیگری را دوست داشته باشد یا حتی ممکن است با یک دختر دیگر رابطه متعهدانه ای برقرار کند.

6. او از نظر جنسی جذب شما نمی شود

آیا شما مدت زیادی دوست بوده اید؟ در حالی که بسیاری از پسرها وقتی به دختران برخورد می نمایند، به آنها به عنوان اشیاء جنسی نگاه می نمایند اما معمولاً از در نظر دریافت جنسی دخترانی که با آنها دوست معمولی هستند جلوگیری می نمایند.

7. او فکر نمی نماید شما با هم سازگار باشید

آیا لیستی از چیزهایی که در یک پسر دوست دارید و می خواهید داشته باشید تهیه نموده اید؟ شاید او نیز لیست خود را داشته باشد و ممکن است چند ویژگی شخصیتی در خصوص شما وجود داشته باشد که ممکن است او در دوست دختر خود نخواهد. تنها راهی که می توانید ترجیحات او را بشناسید این است که با زیرکی از او سوال کنید.

8. تفاوت خلق و خوی عاطفی

آیا هر دوی شما در یک راستا فکر می کنید و از فعالیت های مشابه لذت می برید؟ گاهی اوقات، ممکن است یک پسر فکر کند که شما جذاب هستید اما ممکن است تفاوت بزرگی در بلوغ و ارتباط عاطفی بین خودتان نیز ببیند.

9. او به جنس شما گرایش ندارد

شاید فکر کنید این یک شوخی است اما بسیاری از دختران این را تجربه نموده اند. بعضی از پسران روراست نیستند، آنها همجنسگراهایی هستند که خصوصیات جنسی خود را برای کسی آشکار نمی نمایند. بعضی اوقات، حتی ممکن است آنها فقط برای فریب دادن دیگران با یک دختر قرار بگذارند!

10. او استانداردهای نامعقولی دارد

تا به حال با پسری که فکر می نماید در حد هنرپیشه های سینما یا نابغه های علمی است آشنا شده اید؟ خوب، بعضی از پسرها نظرات بسیار بالایی در خصوص خود دارند و خواسته ها و انتظارات نامعقولی از دوست دختر احتمالی خود دارند. این پسر را فراموش کنید، او بعد از اینکه هر دختری او را کوچک کند، خزیده و به سمت شما خواهد آمد.

11. اهمیت نظر دیگران

ممکن است او به شما علاقه مند باشد اما ممکن است ترس داشته باشد که نزدیکان و دوستانش شما را تأیید ننمایند.

12. دیدگاه های مذهبی و معنوی

بله هنوز هم بعضی از افراد به این جنبه بسیار توجه می نمایند. گرچه ممکن است این دلیل اصلی نباشد اما همراه با علائم دیگری باشد اما می تواند به او یاری کند تا تصمیم خود را در برابر قرار دیدار با شما بگیرد.

13 او برای یک رابطه آماده نیست

آیا او فقط از دوست دختر خود جدا شده است؟ یا اینکه او زندگی را دوست دارد؟ ممکن است او شما را دوست داشته باشد، اما اگر علاقه ای به تعهد با کسی نداشته باشد، ممکن است وانمود کند که فقط به منظور جلوگیری از وارد شدن به رابطه، به شما اهمیتی نمی دهد.

14. او نمی خواهد دوستی با شما را خراب کند

ممکن است او شما را دوست داشته باشد اما ممکن است شما را به عنوان یک دوست بیشتر دوست داشته باشد. اگر فکر می نماید شرایط هر دو شما به عنوان دوست بهتر است، ممکن است حتی از فکر کردن رابطه عاشقانه با شما جلوگیری کند. این بیشتر از ترس از دست دادن پیوند ویژه مشترکی است که هر دو دارید.

15. او تصوری از این که شما او را دوست دارید ندارد

در بعضی مواقع، پسرها می توانند از نظر فکر کمی نماید باشند. شاید او تصوری نداشته باشد که شما حتی او را دوست دارید. اکنون بیشتر پسرها سریع علائم را می خوانند اما هنوز هم افرادی وجود دارند که باید قبل از انجام کاری در خصوص آن بشنوند.

16. شما دارید او را تحت فشار می گذارید

آیا هر بار که دیدارش می کنید به او چسبیده اید؟ آیا همه دوستانش را کنار می زنید تا کنار او بایستند؟ آیا گونه اش را نیشگون می گیرید یا دست هایش را مدام می گیرید؟ مراقب رفتارتان باشید!

17. تفاوت سنی زیادی وجود دارد

آیا شما یک دختر 17 ساله اید که عاشق یک پسر 28 ساله هستید؟ او ممکن است فکر کند شما زیبا و جذاب هستید و حتی ممکن است شما را به شدت بخواهد اما افکار حقوقی کنار، او می خواهد از ترس اینکه به لقب بدی خوانده شود از شما دور شود.

18. او به زمان احتیاج دارد

ممکن است پسری شما را دوست داشته باشد اما ممکن است فعلا علاقه ای به رابطه با شما نداشته باشد. به همین سادگی و شما هیچ کاری نمی توانید در این مورد انجام دهید. او ممکن است اولویت های مختلفی مانند تأسیس شرکت خودش یا تمرکز بر کار خود داشته باشد. دلایل آن می تواند زیاد باشد اما همه اینها به این واقعیت ساده برمی شود که او به زمان احتیاج دارد و به این زودی ها نمی تواند مال شما باشد.

19. او فکر می نماید دختران زیبا برای او نمی مانند

بعضی از پسرها از دختران زیبا دوری می نمایند. او ممکن است قبلاً در یک رابطه ناامن با دختری که بیش از حد برای او خوب بود گیر نموده باشد. اگر او توسط یک دختر زیبا صدمه دیده باشد، ممکن است از هر کسی که به نظر می رسد بیش از حد خوب است، دور بماند.

20. او می ترسد که از شما بخواهد با هم بیرون بروید

این ممکن است احمقانه به نظر برسد اما بسیاری از مردان عالی وجود دارند که می دانند یک دختر عالی آنها را دوست دارد اما آنها کاری در این مورد انجام نمی دهند زیرا آنها خجالتی هستند و نمی توانند از یک دختر بخواهند با آنها بیرون بیاید.

دلایلی که باعث می شود پسری دوست نداشته باشد با شما باشد می تواند یکی از اینها یا چندین مورد دیگر باشد. اما آنچه مهم است این است که وقتی پسری علاقه عاشقانه ای به شما نشان نمی دهد، در این مورد چه کاری انجام می دهید.

به جای اینکه بپرسید چرا او من را دوست ندارد؟ چند نشانه ظریف به او بدهید و منتظر پاسخ او باشید. اگر او کاری نکرد، دور شوید. در دریا ماهی های زیادی وجود دارد.

منبع:

lovepanky

منبع: هفت گنج

به "چرا پسری که دوستش دارم مرا دوست ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پسری که دوستش دارم مرا دوست ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید