کار با الکنو لذت بخش است، بازی های سختی در پیش داریم

به گزارش وبلاگ ساختمان، علی اصغر مجرد، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره هفته نخست رقابت های لیگ ملت های 2021 والیبال، گفت: با توجه به دوری 2 ساله از مسابقات بین المللی و مدت زمان کوتاه اردوهای ملی در سه بازی نخست لیگ ملت ها دچار مشکل شدیم اما روز به روز شرایط تیم بهتر می شود و برای هفته دوم آماده می شویم.

کار با الکنو لذت بخش است، بازی های سختی در پیش داریم

ملی پوش والیبال ایران با اشاره به سرماخوردگی برخی بازیکنان ادامه داد: ویروس سرماخوردگی چند نفر از بازیکنان تیم ملی را دچار سردرد، گلو درد و تب کرد، به همین علت سعید معروف و میلاد عبادی پور را در اختیار نداشتیم. همین موضوع شرایط را سخت تر کرد و تیم اذیت شد.

مجرد درباره بازی های هفته دوم تیم ملی مقابل کانادا، ایتالیا و بلغارستان گفت: هفته سختی خواهد بود. هر سه تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی دارند. بازی با هر تیمی در لیگ ملت ها سخت است. برای پیروزی باید قدرتمند در زمین حاضر شویم.

سرعتی زن جوان تیم ملی کار با الکنو را لذت بخش توصیف کرد و ادامه داد: حدود دو ماه در کنار الکنو تمرین می کنیم، او یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا به تعداد می رود. در مدت زمان کوتاهِ دو ماه، نکات بسیاری از الکنو آموخته ام و از کار کردن کنار او لذت می برم.

وی درباره عملکرد خودش در هفته نخست گفت: در بازی نخست عملکرد بدی نداشتم، در بازی دوم هم در زمین نبودم و در بازی سوم هم از عملکردم راضی هستم اما باید بهتر شویم. می توانیم بهتر ظاهر شویم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم. تیم به هماهنگی رسیده است و مسئله ای نداریم. باید بهترین عملکرد خود را در بازی های آینده به نمایش بگذاریم تا به هدفمان دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار با الکنو لذت بخش است، بازی های سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار با الکنو لذت بخش است، بازی های سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید