کاهش محدودیت ها باید منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا به 70 درصد جامعه باشد

به گزارش وبلاگ ساختمان، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که کاهش محدودیت ها باید منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا به 70 درصد جامعه باشد و بعد از آن هم نباید رعایت پروتکل های بهداشتی کنار گذاشته گردد.

کاهش محدودیت ها باید منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا به 70 درصد جامعه باشد

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با وبلاگ ساختمان اظهار کرد: وزیر بهداشت پیش از این اعلام نموده بود که تا انتها دهه فجر تعداد زیادی از مردم واکسینه خواهند شد که با توجه به افزایش واردات واکسن اخیرا بیان نمود که تا انتها مهرماه 70 درصد جامعه واکسینه خواهند که ما امیدواریم با توجه به حجم واردات این اتفاق اتفاق افتاده و یا حداکثر تا انتها آبان ماه 70 درصد جامعه دو دوز واکسن را دریافت نمایند.

وی شرح داد: قطعا برداشتن محدودیت ها باید منوط به واکسینه شدن 70 تا 80 درصد مردم باشد. باید این تعداد دو دوز واکسن را دریافت نمایند تا بتوان محدودیت ها را برداشت. البته پوشش 70 درصدی واکسن مجوزی برای کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی یعنی فاصله گذاری اجتماعی و ماسک نیست. باید این پروتکل ها رعایت شده تا به انتهای همه گیری کرونا برسیم.

این نماینده مجلس بعلاوه به صحبت های وزیر گردشگری و میراث فرهنگی اشاره و اظهار کرد: قرار شده با برداشته شدن محدودیت ها ورود گردشگران هم تسهیل یابد، البته طبق اعلام وزیر بهداشت ورود گردشگران هم به وسیله ارائه کارت واکسن و کد ملی خواهد بود تا بتوان این افراد را از نظر شیوع پیدا نکردن بیماری کرونا کنترل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش محدودیت ها باید منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا به 70 درصد جامعه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت ها باید منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا به 70 درصد جامعه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید