بلیت رایگان قطار برای دارندگان اسامی حسین، عباس، سجاد و علی اکبر

به گزارش وبلاگ ساختمان، شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت اعیاد شعبانیه به قید قرعه به 5 مسافر حائز شرایط، یک کوپه رایگان در جهت دلخواه با اعتبار زمانی تا تاریخ 31 شهریور 1401 اعطا می کند.

بلیت رایگان قطار برای دارندگان اسامی حسین، عباس، سجاد و علی اکبر

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ ساختمان، شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: به مناسبت گرامی داشت اعیاد شعبانیه این شرکت در نظر دارد به قید قرعه به پنج نفر از مسافران که حائز شرایط شرکت در این قرعه کشی هستند، یک کوپه رایگان در جهت دلخواه با اعتبار زمانی تا تاریخ 31 شهریور 1401 اعطا کند.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: این قرعه کشی از بین مسافران با بازه سنی 18 تا 35 سال (مسافران جوان) با اسامی مبارک حسین، عباس، ابوالفضل، سجاد یا زین العابدین و علی اکبر که در بازه زمانی 15 الی 23 اسفند ماه 1400 مسافر یکی از قطار های رجا باشند، انجام می شود.

رضا عصاری اضافه کرد: برای شرکت در قرعه کشی، لازم است مسافران تصویر صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه شماره سریال بلیت به دایرکت اینستاگرام رجا به نشانی rajarail ارسال کنند.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی در قطار های این شرکت یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت رجا اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از کنترل شرایط سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار ها در مبدأ و طول سفر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و … اجرا می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بلیت رایگان قطار برای دارندگان اسامی حسین، عباس، سجاد و علی اکبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت رایگان قطار برای دارندگان اسامی حسین، عباس، سجاد و علی اکبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید