گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم، پرسپولیس مرد روزهای سخت است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ساختمان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار راحتی مقابل پدیده نداریم اما برای کسب پیروزی به مشهد آمده ایم.

گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم، پرسپولیس مرد روزهای سخت است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساختمان، یحیی گل محمدی درباره بازی پدیده و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم و آرزو می کنم سال جاری برای همه ایرانی ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد طرفداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنین راستا رسیدن به هتل در کنارمان بودند.

وی اضافه نمود: مشهد همواره برای من شهری خاطره انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. طرفداران مشهدی جزو بهترین ها هستند و باز هم از آنها تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به خاتمه فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت تر هم می شوند.

گل محمدی توضیح داد: مثل همواره تیم حریف را بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی و بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته ایم و یک بازی محبت آمیز هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

وی اضافه نمود: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند با تمام وجود در خدمت تیم هستند.

سرمربی پرسپولیس افزود: به تک تک شان افتخار می کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و طرفداران حتی حاضرند از جانشان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان شاءالله کسب پیروزی به اینجا آمده ایم و امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به طرفداران مان هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم، پرسپولیس مرد روزهای سخت است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم، پرسپولیس مرد روزهای سخت است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید