آخرین نسل ساعت های هوشمند سامسونگ این شکلی خواهند بود، عکس

به گزارش وبلاگ ساختمان، دیجیاتو نوشت: ساعت های هوشمند تازه سامسونگ در مدل های استاندارد و کلاسیک از راه می رسد که مدل کلاسیک دوباره به حاشیه چرخان مجهز می شود.

آخرین نسل ساعت های هوشمند سامسونگ این شکلی خواهند بود، عکس

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ماه آینده میلادی از نسل نو گوشی های تاشو به همراه نوترین ساعت های هوشمندش، یعنی سری گلکسی واچ 6 رونمایی می کند. حالا شاهد انتشار رندرهای این ساعت های هوشمند هستیم که آن ها را در رنگ های مختلف نشان می دهند.

وب سایت WinFuture این رندرها را منتشر کرده است که شامل مدل استاندارد و کلاسیک می شود. پیش ازاین شاهد افشای رندرهای گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 بودیم. بنابراین اگر رندرهای تبلت های سری گلکسی تب S9 هم به اینترنت راه پیدا کنند، پیشاپیش با تمام محصولات مدنظر سامسونگ برای رویداد ماه بعدی اش آشنا می شویم.

رندرهای گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک

گلکسی واچ 6 از نظر طراحی تفاوتی با گلکسی واچ 5 ندارد. این ساعت هوشمند در دو نسخه 40 و 44 میلی متری از راه می رسد و در مدل های Wi-Fi و LTE عرضه می شود. سامسونگ برای محافظت از نمایشگر این مدل، دوباره از یاقوت کبود استفاده خواهد کرد. انتظار می رود قدرت این محصول را تراشه اگزینوس W930 تأمین کند.

در کنار تراشه نو با قدرت بالاتر، سامسونگ احتمالاً از نمایشگر بزرگ تر 1.47 اینچی با رزولوشن بالاتر هم در این ساعت هوشمند استفاده می کند. این احتمال وجود دارد با باتری های حجیم تر هم روبه رو شویم.

گلکسی واچ 6

علاوه بر مدل استاندارد، سامسونگ مدل کلاسیک ساعت هوشمندش را هم روانه بازار خواهد کرد. کره ای ها ظاهراً دوباره می خواهند به سراغ حاشیه نمایشگر چرخان بروند؛ البته شایعات به این موضوع اشاره کرده اند.

انتظار می رود گلکسی واچ 6 کلاسیک در نسخه های 43 و 47 میلی متری روانه بازار شوند و بند چرمی داشته باشند. این ساعت هوشمند هم مانند برادرش به تراشه اگزینوس W930 مجهز می شود. درحال حاضر اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

اوایل مردادماه سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد بعدی اش را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از نسل نو گوشی های تاشو به همراه ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 و تبلت های سری گلکسی تب S9 خواهیم بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آخرین نسل ساعت های هوشمند سامسونگ این شکلی خواهند بود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نسل ساعت های هوشمند سامسونگ این شکلی خواهند بود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید